Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een telefoonhouder voor mijn Nexus 5 in de Rio, zodat mijn telefoon als navigatieunit kan dienen (doei Tomtom, hoi Waze). 

Anyway, ik heb goede oplossingen gezien van Brodit, alleen vroeg ik me af of het niet nog beter kon. Ik vind het een beetje stom om een ventilatieunit er voor op te offeren, gezien je de blaasrichting niet meer echt kan sturen met zo'n proclip erop. 

Jullie suggesties?! :)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb een beugeltje voor mijn tomtom jaaaaaaa Tom Tom in het open vakje van het dashboard gemonteerd.

Foto's volgen

Geplaatst

ik heb mijn fotolijstje beschikbaar gesteld voor een telefoonhouder van xenos (7.95) voor alle mobiele telefoons.

mocht je een lijstje hebben is het misschien een idee.

clip.jpg

tel1.jpg

Geplaatst

Houder met zuignap voor bevestiging aan de voorruit? Die gebruikte ik altijd, in combinatie met een universele houder met van die uitschuifbare zijkantjes.

Geplaatst

Oplossing van Paulus is erg fraai! Ik heb alleen niet het fotolijstje, gewoon een gapend gat met wat rubber, kan je wat muntjes in flikkeren ofzo. 
Kan gemist worden dus (dat gapende gat) maar heb geen idee hoe ik daar netjes een telefoonhouder aan kan bevestigen. 

Zuignap aan voorruit kan ook natuurlijk, net zoals bij de Tomtom die we nu hebben, alleen wil ik dan wel een 'mooie' houder, niet 1 die je breeder, dikker, groter etcetera kan maken (en het daardoor weer een enorme unit wordt). Maar gewoon 1 specifiek voor dat type toestel. 

Oh ja: ik moet de telefoon wel horizontaal kunnen kantelen :)

Geplaatst

Brodit houder/lader op anygrip voet. werkt perfect. Kogelgewricht van de anygrip past goed in de brodit houder.

Geplaatst

Oplossing van Paulus is erg fraai! Ik heb alleen niet het fotolijstje, gewoon een gapend gat met wat rubber, kan je wat muntjes in flikkeren ofzo. 

Kan gemist worden dus (dat gapende gat) maar heb geen idee hoe ik daar netjes een telefoonhouder aan kan bevestigen. 

Zuignap aan voorruit kan ook natuurlijk, net zoals bij de Tomtom die we nu hebben, alleen wil ik dan wel een 'mooie' houder, niet 1 die je breeder, dikker, groter etcetera kan maken (en het daardoor weer een enorme unit wordt). Maar gewoon 1 specifiek voor dat type toestel. 

Oh ja: ik moet de telefoon wel horizontaal kunnen kantelen :)

Snap ik, voor mijn S3 heb ik toen ook een specifieke houder gekocht. Voor de Nexus 5 is dat deze:

http://www.dx.com/p/abs-suction-cup-stand-mount-holder-for-google-nexus5-black-302903#.U0vP5fmzJcY

Dat in combinatie met de voet van deze (die paste toevallig op elkaar):

http://www.halfords.nl/product/113740-igrip-universele-tablethouder.html

Tip: ga niet voor een zwanenhals voet, daarmee gaat de telefoon wiebelen tijdens het rijden.

Geplaatst

Correct. De houder voor de telefoon kun je gewoon vervangen door bv brodit. Je hebt dan een houder én lader in één. Vind het persoonlijk een perfecte oplossing. De telefoon " tomtom" kun je ook gewoon in je blikveld plaatsen.

• 1 jaar later...
Geplaatst

Wie heeft er een goede tip betreft telefoonhouder? Ik wil iig geen zuignap aan mijn vooruit. En het liefst een permanente oplossing, zodat ik niet steeds op en af hoef te bouwen.

Geplaatst

Ik wil een telefoonhouder voor mijn Nexus 5 in de Rio, zodat mijn telefoon als navigatieunit kan dienen (doei Tomtom, hoi Waze). 

Anyway, ik heb goede oplossingen gezien van Brodit, alleen vroeg ik me af of het niet nog beter kon. Ik vind het een beetje stom om een ventilatieunit er voor op te offeren, gezien je de blaasrichting niet meer echt kan sturen met zo'n proclip erop. 

Jullie suggesties?! :)

Hey Stevie,

Ik heb ook die Brodit besteld maar vond het ook niet erg ideaal om een ventilatie unit ervoor op te offeren. Ik heb die Brodit clip in dat centenbakje geplaatst en daar zit hij echt perfect. Wil je wel een foto laten zien maar weet niet hoe ik een foto kan toevoegen aan een post

post-16687-0-39478000-1457889005_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb hier nog een telefoonconsole thuis liggen die je aan aan je middenconsole onder de radio zet.

Mocht iemand intresse hebben voor 20€ is hij de uwe.

Onderstaande foto is hem. Kan verstuurd worden op kosten van de koper.

post-14534-0-81237700-1459081660_thumb.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...