Theo1964 Posted April 21, 2014 Posted April 21, 2014 Hallo allemaal Nu na een paar maanden rijden in de sorento ben ik nog steeds super blij Ik wil graag de superlocker bestellen maar kan deze zelf niet inbouwen. Is er al iemand die het zelf heeft gedaan en het tegen een vergoeding wil doen voor mij? Ik wil het ook wel laten doen door deze Dirk maar wat ik begrijp zit hij in Berlijn en dat is niet naast de deur Quote
Theo1964 Posted June 6, 2014 Author Posted June 6, 2014 Bij deze verkoop ik de superlocker omdat ik er niet aan durf te beginnen ondanks de beschrijving Aangezien ik niemand kan vinden die mij kan of wil helpen met enige uitleg. Deze heb ik overgenomen van iemand zodoende dat ik deze voor dezelfde prijs aanbied Ik heb er 115 voor betaald Quote
Mieske007 Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Je zou eens contact op kunnen nemen met forummember xtra40. Wellicht dat hij het voor je in kan bouwen? Quote
Recommended Posts