Ga naar inhoud
Bur

Superlocker inbouwen Limburg

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Sinds een paar dagen in het bezit van een 3.3 uit 2007.

Ik vind hem geweldig. Rijdt soepel, je zit lekker hoog en vind m met zijn bijna 250pk ook behoorlijk rap.

Ik heb al even op het forum zitten snuffelen en zou ook graag zo'n Superlocker willen laten inbouwen.  Ondanks (of juist doordat) ik nog geen gierende geluiden hoor, lijkt me dat een goede investering. 

Bestellen bij Dirk in Duitsland dat lukt me nog wel. Het inbouwen is een ander verhaal. Weet iemand een garage (of persoon) in het zuiden des lands die dit kan doen? Uiteraard help/kijk ik graag mee.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik ook wat kan bijdragen aan dit forum.

Groet,

Bur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Bur,

Neem eens een kijkje in dit oude topic over de superlocker. Daar vind je wel wat je zoekt:

https://www.kiaclub.nl/topic/17491-superlocker-inbouwen/

Groet, Sander

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)

Hoi,

Ik heb gemaild met Dirk van de superlockers in Berlijn. Wat een aardige en behulpzame kerel. Hij heeft opgezocht of er een garage in mijn buurt was die kan inbouwen. 

Nu wil het toeval (hoe sterk kan het zijn) dat hij aan mijn eigen (universele) garage reeds een aantal van die superlockers heeft geleverd en dat de garage ze ook al meerdere keren in een Sorento heeft ingebouwd. 

En nog sterker: ik ben vanmiddag even langs geweest bij de garage en ze hadden zelfs nog een nieuw exemplaar liggen waarvan de inbouw een keer niet doorgegaan is. Dat is toch sterk. Weliswaar niet het model dat ik op het oog had (met Ledjes en display maar ik vind het best en in de juiste kleur, zwart). Dus meteen een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag om in te bouwen. Ben benieuwd. 

Mocht iemand in Zuid-Limburg nog een adres willen weten om in te bouwen,  laat het mij weten via een pm.

aangepast door Bur
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn Bur dat het zo heeft uitgepakt en dat je wat aan dit forum hebt gehad.

Succes met de Superlocker!

Gr. Sander

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.