Ga naar inhoud

Superlocker, waar te krijgen ?


marcofr

Aanbevolen Berichten

Goedendag,

Ik ben pas sinds 2 weken Sorento eigenaar, een 2.4i benzine versie.

Ik vind dat de auto lichtelijk iets bokt, en heb gekozen voor 4 nieuwe banden. Die worden over 4 dagen gemonteerd. Ik heb deze gekocht met achter haast nieuwe banden, en aan de voorkant 3mm.

Via dit forum al gelezen dat dit uit den boze was. Dus gelijk opgelost.

Nou voel ik ook een lichte duw bij het rijden over drempels.

Ik ben een jaar verwend geweest met een Citroën, waar je met 80kmh niet eens een drempel voelt.

Ik wil graag dat 4x4 uitschakelen naar wens en 2wd rijden.

Nou lees ik veel over de Superlocker. Mensen die alles zelf los kopen met een schakelaar enz.

Ik zag ook een foto met een mooie orgineel lijkende schakelaar.

Nou is mijn vraag, waar is zo'n orgineel set te koop ?

Die duitste site is niet gangbaar, word aan gewerkt.

Of heeft iemand hier dit te koop ?

Mag ook zelfbouw zijn met die schakelaars enz. Als ik maar zelf kan bepalen wanneer ik 2wd wil.

En als iemand in het zuiden zich geroepen voelt het bij mij in te bouwen .... tegen vergoeding uiteraard ..

En ik vond hier op het forum een gebruikers handleiding, maar kan deze niet downloaden .. ??

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of de drempels verwijderen ....... maar ja, dan heb ik nog steeds geen Superlock systeem ...... ;)

Ik heb Dip Tech maar eens een mail gestuurd. Kijken of er antwoord komt.

 

Ik zit met hetzelfde, zou ook graag een superlocker geïnstalleerd krijgen.

Helaas is de shop under construction, heb wel een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord.

en als ik die heb, moet ik nog iemand vinden die het wil en kan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of de drempels verwijderen ....... maar ja, dan heb ik nog steeds geen Superlock systeem ...... ;)

Ik heb Dip Tech maar eens een mail gestuurd. Kijken of er antwoord komt.

 

Superlocker en drempeltjes staan dan ook wat los van elkaar. Die drempels zul je blijven voelen. Het is nou eenmaal wat stugger geveerd dan een Citroën of andere elegante wagen. Heeft ook weer z'n voordelen natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben me bewust dat de Sorento stugger is. vind ik ook absoluut niet erg. het enigste voordeel wat ik bij de Citroën had, was het softe rijden. verder alleen maar ......... geen idee, vond er maar niks aan. kon deze maar niet 'mijn' auto noemen. mooie auto, maar was niet mijn ding.

wat de drempels betreft, het is meer de duw die je krijgt bij het afrijden van de drempels. dat zou weer (volgens velen met de Superlocker) weg zijn tijdens 2wd rijden. zou met de continue 4x4 te maken hebben. breek me hier niet voor .......

ik wil dus gewoon het Superlocker systeem. of een namaak variant hiervan.

dus als iemand een 'how to' heeft, of mij op weg kan helpen, graag. de pdf hier op het forum werkt niet meer. althans, ik kan deze niet downloaden.

ik ben handig zat, en solderen doe ik bij mijn hobby ook vaak. maar iemand die het al heeft gemonteerd en wil helpen/plaatsen tegen betaling is ook welkom om zich te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit met hetzelfde, zou ook graag een superlocker geïnstalleerd krijgen.

Helaas is de shop under construction, heb wel een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord.

en als ik die heb, moet ik nog iemand vinden die het wil en kan installeren.

 

ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Dirk, en ik krijg nu de betaal gegevens toe gemailt en klaar.

hij sprak idd ook al over een Herman, die ook gemailt had. dus het komt goed ......

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Dirk, en ik krijg nu de betaal gegevens toe gemailt en klaar.

hij sprak idd ook al over een Herman, die ook gemailt had. dus het komt goed ......

 

Ja klopt inderdaad, hij is alleen niet erg snel met beantwoorden van zijn mail, en wacht nog omtrent de details van het bestellen.

Ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb net de rekening betaald. Dus ben al op de helft.

 

Ik heb de Rechnung van Dirk inmiddels ook binnen en betaald.

Rest alleen nog het punt van installatie... heb hier nul ervaring mee   enne  wie of wie zou dit kunnen doen bij mij   uiteraard tegen vergoeding!

Link naar reactie
Delen op andere sites


was goedkoper dan ik dacht. in oudere topics las ik hogere bedragen. heb jij met de kracht verdeel leds genomen of zonder ?

ik zonder. vond ik voor mijn simpel doel niet van belang.

ik denk niet dat het een moeilijke klus zal zijn. een zeer gedetaileerde handleiding zit erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Rechnung van Dirk inmiddels ook binnen en betaald.

Rest alleen nog het punt van installatie... heb hier nul ervaring mee   enne  wie of wie zou dit kunnen doen bij mij   uiteraard tegen vergoeding!

kwestie van goed lezen en een beetje technisch inzicht,

 

lijkt mij leuk om inte bouwen dus je bent van harte welkom in deventer. :-) (ik weet niet hoe het bij jou is maar ik geef niks om voetbal, ik vindt de zwollenaren allemaal even lief als alle deventernaren)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...