Jump to content

Waar te kopen

Derrek
 Share

Recommended Posts

Vraagje:

Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen?

kia_niro_clear_white_activlease.jpg

Heeft iemand mss een onderdelenboek van de Kia Niro met de onderdeelnummers van deze kunststof onderdelen? Dan kan ik makkelijker zoeken. 

Ik noem het wielrandbeschermers en treeplankbeschermer maar weet niet of dit de juiste benaming is voor deze delen.

Al vast dank!

10 uur geleden, Derrek zei:

Vraagje:

Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen?

kia_niro_clear_white_activlease.jpg

Dealer of een schadeherstelbedrijf.

Heb het opgevraagd bij een dealer.

pff. wat een prijzen voor een paar stukjes plastic...

Maar goed, dat is mijn probleem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Mausy5043
      De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. 
      Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen?
      Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen.
    • By TonKia
      Het zou niet zo moeilijk moeten zijn maar ik kan het toch niet vinden. Ook op het internet niet te vinden dus probeer ik het hier ook maar eens.
      Wat is de locatie van de ECU. Electronic Control Unit

• By Nirokiaaaa
      Goedendag, 
      Ik ben sinds vandaag geregistreerd op dit forum. Ik volg al een aantal weken met grote belangstelling de Niro topics, omdat ik binnenkort een Niro tweedehands wil kopen van 2017 of 2018. De auto lijkt mij een zeer interessante match voor mij met een gezin, de aangeboden technologie en zuinigheid waar velen het over hebben. 
      Wat mij echter angstig maakt en wellicht ontmoedigt zijn de vele klachten over het trillen van de auto in de koude maanden en soms zelfs in de warme periode. 
      Jullie als ervaren Niro eigenaren, wat vinden jullie? Doen of niet doen? 
      Bij niet doen ben ik het spoor bijster, want dan vraag ik mij echt af wat vergelijkbaar is. Ik vind het totale pakket van de Niro zo aantrekkelijk. 
    • By Chris schepers
      Goede avond, afgelopen maandag is er iemand tegen mijn bumper geknalt en die is vervolgens doorgereden. Ik wil nu de kleurcode van mijn kia rio achterhalen zodat ik de nieuwe bumper kan laten spuiten.

Het probleem is alleen dat ik niet precies weet waar ik die kleurcode kan vinden.

In de bijlage heb ik een foto van mijn vin nummer gezet en de stickers die in de deur zitten.
      Het betreft trowuens een witte kia rio 1.2 cvvt super pack uit 2011.

Als iemand mij verder zou kunnen helpen zou ik dat fijn vinden

Gr chris

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

• By Mark_M
      Hi,
      Handleiding doorlopen en zoekactie verder; Kan ik  nog steeds geen SD-kaart slot vinden in de my2020. Is deze wel aanwezig? Zo ja, weet iemand mij te wijzen waar deze zich  ergens bevind?
      Alvast bedankt voor de hulp,
      Mark
  • Create New...