Derrek Geplaatst 25 Juli, 2021 Geplaatst 25 Juli, 2021 Vraagje: Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen? Quote
Derrek Geplaatst 25 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 25 Juli, 2021 Heeft iemand mss een onderdelenboek van de Kia Niro met de onderdeelnummers van deze kunststof onderdelen? Dan kan ik makkelijker zoeken. Ik noem het wielrandbeschermers en treeplankbeschermer maar weet niet of dit de juiste benaming is voor deze delen. Al vast dank! Quote
gjklasens Geplaatst 25 Juli, 2021 Geplaatst 25 Juli, 2021 Wellicht in de Kia eshoohttps://www.kia.com/nl/mijnkia/eshop/ Quote
Rob18 Geplaatst 25 Juli, 2021 Geplaatst 25 Juli, 2021 10 uur geleden, Derrek zei: Vraagje: Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen? Dealer of een schadeherstelbedrijf. Quote
Derrek Geplaatst 26 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2021 Heb het opgevraagd bij een dealer. pff. wat een prijzen voor een paar stukjes plastic... Maar goed, dat is mijn probleem. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.