Jump to content

Waar vind ik de ECU mijn mijn Sorento 1

TonKia
 Share

Go to solution Solved by TonKia,

Recommended Posts

Het zou niet zo moeilijk moeten zijn maar ik kan het toch niet vinden. Ook op het internet niet te vinden dus probeer ik het hier ook maar eens.

Wat is de locatie van de ECU. Electronic Control Unit

bmJXTcSgG_IVAKSnoGG2NA.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Nanda van der Wal
      Hoi allemaal, even voorstellen, mijn naam is Nanda en ik heb 2.5 maand geleden mijn eerste Kia gekocht. 
      Heerlijke auto! Echter nog niet heel veel kilometers mee kunnen maken. Het begon gelijk in het begin dat de auto af en toe uit sloeg tijdens het achteruit de dijk op rijden (wat in mijn ogen vreemd is want tsja... automaat en afslaan?) Goed. Afgelopen maandag viel de auto stil tijdens het wegrijden op een vlakke parkeerplaats bij de winkel. Geen rare weersomstandigheden oid. Heb hem moeten laten afvoeren want starten deed hij niet meer.
      Hij staat bij vrienden van me die veel aan auto's klussen maar niet per definitie een Kia dus de dealer gebeld. Die wees mij erop mijn andere sleutel te gebruiken. Vandaag andere sleutel gebruikt. Dik 300km mee gereden, geregeld uit en aan gezet, dijk op dijk af snelweg parkeerplaatsen noem maar op geen enkel probleem. Daarna naar jawel de winkel. En jullie raden het al... Zo dood als een pier. Met veel moeite de auto weer aan de praat gekregen en weer naar die vrienden gereden. Daar stil gezet meteen geprobeerd weer te starten. Nee niks dus.
      Wat we merken: (sorry ben vrouw en geen monteur dus ik herhaal even wat de mannen mij verteld hebben)
      - hij lijkt te vroeg te ontsteken 
      - de motor slaat terug 
      - er zit een zwaar punt onderin lijkt 
      - de motor loopt van tijd af 

Iemand ervaring hiermee? De sorento dateert uit 2008 is de Amerikaanse versie (dus miles maar geen ingevoerde) 

• By Tom Zeldenrust
      Beste Forumleden,

Heeft of kent er iemand een persoon met een compleet motorblok,welke te koop is?
    • By Derrek
      Vraagje:
      Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen?

• By Mausy5043
      De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. 
      Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen?
      Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen.
    • By Zarpax
      Beste E-soul rijders,
      Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. 

Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto??

Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul?
      Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
      G

• Create New...