Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik vind de handleiding zeer onduidelijk en onoverzichtelijk.

Het is zo moeillijk om als je iets wilt weten en hoe het werkt, en om dan de instelling te wijzigen.

Of ligt dit aan mij.

Ik heb al veel meer gehad aan filmpjes op youtube over instellingen dan in de handleiding.

• Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Als je de handleiding digitaal als pdf hebt en je opent die met Adobe Reader dan kan je daar in het zoek venster bv een trefwoord intypen en dan laten zoeken, hij zal dan automatisch de bladzijden laten zien waarin dat woord voorkomt.😉

• Like 1
  • 10 months later...
Posted (edited)

Die handleiding zou handlijding moeten heten. Mijn vorige auto (VW transporter) had zoveel variaties, dat de zekering kastjes layout niet eens werden ingevuld: zo van zoek het zelf maar uit ...

Edited by fiddler
Posted
2 uur geleden, zei fiddler:

Die handleiding zou handlijding moeten heten. Mijn vorige auto (VW transporter) had zoveel variaties, dat de zekering kastjes layout niet eens werden ingevuld: zo van zoek het zelf maar uit ...

Zie mijn laatste bericht hierboven, dat werkt echt goed. 

• Like 1
Posted
Op 6-7-2023 om 17:09, zei fiddler:

Waarom zo ingewikkeld? 
Neem de MijnKia app.

Zoeken en vinden…

En ja een los filmpje blijft altijd handiger.

Posted
1 uur terug, zei fiddler:

Niet echt handig tenzij me'n PC mee opreis is 😉

Gelukkig zijn er smartphone's, adobe reader werkt daar prima op en je hebt je ( zak ) computer met altijd de hele handleiding digitaal bij je.🤭😉