Jump to content

Mausy5043

Waar kan ik heen?

Recommended Posts

De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. 

Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen?

Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen.

ABRP; A Better Route Planner

Daar lees ik veel enthousiaste reacties over in het e-Niro deel van het forum.

22 hours ago, Murcielaygo said:

ABRP; A Better Route Planner

ABRP heeft gezochte functionaliteit niet.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Derrek
      Vraagje:
      Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen?

• By Zarpax
      Beste E-soul rijders,
      Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. 

Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto??

Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul?
      Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
      G

• By TonKia
      Het zou niet zo moeilijk moeten zijn maar ik kan het toch niet vinden. Ook op het internet niet te vinden dus probeer ik het hier ook maar eens.
      Wat is de locatie van de ECU. Electronic Control Unit

• By Dirk
      Auto start niet, alles brandt controlelampjes, verlichting etc.
      Als ik de motor start blijft alles mooi branden, controlelampjes vallen niet weg, maar de startmotor geeft geen kik.
      Met startkabel gestart, start in 1 keer, mee gereden en nog half uurtje laten draaien.
      Motor weer uit, weer op normale manier gestart geen kik.
      Meet op de accu als de motor draait, met mijn bouwmarkt multimeter, 11,2 volt.
      Iemand een idee of tip?
      Auto heeft nog geen 80000km gereden.
      Vr.Gr. Dirk
    • By dameblanche
      onlangs de navigatie bij de garage laten updaten. Sindsdien is het niet meer mogelijk de WGS coordinaten in te voeren als bestemmingspunt, ook is de eerder ingevoerde informatie verdwenen.
      De WGS coordinaten  zijn noodzakelijk voor het geocachen.
      Wie weet een oplossing?????
  • Create New...