Jump to content

Kunstof deel achterbumper spuiten

mnrtje_michel

Recommended Posts

Oww zeker zijn die er kijk maar even goed in ons creative zaterdag topic heb dat deel en de voorste bumper delen in kleur van de auto gemaakt

is zelf wel te doen maar je moet het heeelllll erg goed afnemen en schoon maken

er zit een of ander goedje in dat kunstof wat de verf steeds doet opbranden erg frustreerend zeg maar

Oke gaaf! Ik wil dat achterste stuk dan hoogglans zwart doen.

Hebben jullie gewoon ontvet, schuren, ontvetten en dan kunstof primer en vervolgens de lak en dan blanke lak gedaan?

Ik wil ook nog het stukje rondom de schakelpook doen wat zilver is en de stukjes rondom de raambediening

Oke gaaf! Ik wil dat achterste stuk dan hoogglans zwart doen.

Hebben jullie gewoon ontvet, schuren, ontvetten en dan kunstof primer en vervolgens de lak en dan blanke lak gedaan?

Ik wil ook nog het stukje rondom de schakelpook doen wat zilver is en de stukjes rondom de raambediening

die bumoer delen schuren heeft geen zin maar heeel erg goed ontvetten en dan inspuiten met een speciale kunstof hecht primer

en dan gewoon primeren kleur en dan blanke lak das het beste zo heb ik het ook gedaan

verder zou ik zeggen goed kijken bij mij op facebook of in de creative zaterdag topic wat ik nog meer in kleur hebt gemaakt

ik heb ook het kachelpaneel en luchtroosters handgrepen enz in kleur gemaakt of glos zwart

Zal zo evrn de fotos er bij zoeken

Pfoee ik denk zelf dat er wel structuur op zit, weet het eerlijk gezegd ook niet zeker :$ haha. Oke dan houden we die in gedachten alhoewel er natuurlijk heeeel veel manieren zijn

Als er een structuur inzit zou ik die eerst helemaal eruit werken, anders is het geen zicht als je hem glanzend spuit,

Is mijn mening dan, vindt persoonlijk als iets in de lak staat dat het strak moet zijn ook