Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet nodig het??? Hoe weet hij dat zo zeker? Ze moeten gewoon vervangen worden al is het maar om de klant tevreden te houden en een veilig gevoel te geven.

Zo werkt dat niet natuurlijk. Als er geen reden is om iets te vervangen wordt dat ook niet gedaan.

Zelfs niet om de klant tevreden te houden. Of hoor je liever, we hebben het vervangen maar het

is niet gedaan. Jij bent dan tevreden ?

Grtz.

Specialmade

• Like 4
Geplaatst

zojuist wezen stemmen kom thuis brief opgegeten door de hond  :taz:  :taz:  :shit: 

Ze waren misschien niet akkoord met je stemkeuze :-)))

Hier nog steeds niets in de bus,uitgenomen een brief van Kia met "Speciale lentekortingen"

Interessant,mijne moet juist binnen voor groot onderhoud,15% op olie,lucht en pollenfilter...

Mooi meegenomen.

Zetelhoezen zijn nog steeds niet binnengekomen,moesten vervangen worden onder garantie....

Geplaatst

ja ze lijken niet actief maar dat kreng heeft meer uithoudingsvermogen dan zijn baas ze moet min 2 uur per dag lekker rennen en vliegen

00015795.jpg

• Like 3
Geplaatst

ja ze lijken niet actief maar dat kreng heeft meer uithoudingsvermogen dan zijn baas ze moet min 2 uur per dag lekker rennen en vliegen

Ziet er geen "doetje" uit :wink:

Misschien een leuke topic...De Kiarijder en zijn huisdier,geïllustreerd met leuke foto's van je trouwe 2,4,6 voeter :-)

00015795.jpg

• Like 1
Geplaatst

Hier nog steeds niets in de bus,uitgenomen een brief van Kia met "Speciale lentekortingen"

Interessant,mijne moet juist binnen voor groot onderhoud,15% op olie,lucht en pollenfilter...

Mooi meegenomen.

Interessant, ik ga ook voor een grote beurt binnenkort. Nu NL nog aan de lenteacties......

Geplaatst

Interessant, ik ga ook voor een grote beurt binnenkort. Nu NL nog aan de lenteacties......

Als JIJ voor een grote beurt gaat hoef je niet perse naar een KIA dealer  :wink:  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Hopelijk voor jou volgt KiaNL ook deze actie :-€

Bij mij komt dat elk jaar goed uit,de wagen gaat 1x jaar op onderhoud(geraak niet aan de vooropgestelde km) en dat is steeds in de maand juni,,juist dan dat Kia steeds een lenteactie doet(1mei tot 30juni)

Dus prima voor de portemonee.

De actie houdt in:15% op de ruitenwissers,

10% op remvoeringen,remblokken,remschijven

15% op alle filters

10% op car care pack reinigingsproducten

10% op gloeilampenset

10% op Kia accesoires packs

En als kers op de taart krijg je een gratis 1l bus Shell olie UltraAg 5w30 als je aankoopbedrag boven de 150€ ligt.

En maak je kans om een Kia Fifa worldcup kickertafel of 5 Thule fietsdragers te winnen met je bijgesloten code.

Leuk meegenomen!

Geplaatst

Als JIJ voor een grote beurt gaat hoef je niet perse naar een KIA dealer  :wink:  :-)

Grtz.

Specialmade

Oh had niet gelezen dat de grote beurt voor hem was,en niet voor z'en Venga !!

Kweet wel niet of je er dan een gratis bus olie bijkrijgt :-)

Grtz mike

Geplaatst

Dit is ook een verdomd mooie lenteactie....

13_zps7af961c1.jpg

Motorinspectie door de techneut......

960_zps0d80fa37.jpg

En dan nog even de boel grondig afspuiten....een soort cooling down!

saints-row-e3-car-wash-girls-05_zps91d00

• Like 3
Geplaatst

Dit is ook een verdomd mooie lenteactie....

13_zps7af961c1.jpg

Motorinspectie door de techneut......

960_zps0d80fa37.jpg

En dan nog even de boel grondig afspuiten....een soort cooling down!

saints-row-e3-car-wash-girls-05_zps91d00

Meneer Smart waar kan ik terecht voor deze lente actie :)Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Probeer daar maar eens tegen te concureren...

Wij hebben wel een soft carwash :-)post-7311-0-30870200-1400867632_thumb.jpg

• Like 2
Geplaatst

Meneer Smart waar kan ik terecht voor deze lente actie :)

Nee, eenmalige actie van de dealert!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...