Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo forum leden,

Hierbij bied ik mijn dienst (uit de hand gelopen hobby) aan om jouw wagen in top conditie terug te brengen toen hij voor de eerste keer uit de showroom rolde. Dit is geen gewone carwash service maar een echte detail waar ik jouw auto tot in de kleine puntjes kan verzorgen naar jou wensen. Ik gebruik hierbij de volgende stappen.

-Je auto wassen op de goede manier

-Je auto kleien om de vervuiling die in de poriën van het lak zitten te verwijderen.

-Complete auto polijsten doormiddel van een machine om zo een kras/swirl vrije resultaat te bieden.

Opties

-Velgen detail

-Lakbescherming wax of sealant +trim

-Motor detail

-interieur detail

Voor prijzen/vragen kun je mij het beste een PM sturen.

M.v.g.

Kris88 25r0av8.jpg

• Like 8
Posted

Mijn auto die zal als demo aanwezig zijn bij de meeting (01-06-2014) daar kan je persoonlijk jou vraag stellen. Het is ook slim om nu al een plek te reserveren want ik heb nu al een paar opdrachten staan.

• Like 2
Posted

Ik hoopte eigenlijk dat mijn auto als 'demo detailing car of the year' op de meeting zou staan.....jammer jij was mij voor!

• Like 2
Posted

ik help je wel smart ik zal mijn Kia duivenpak aantrekken en je auto is effe flink onder detailen ;)

• Like 5
Posted

Nou, we kunnen veel zeggen maar die Kris is goed bezig hier. Nog even en hij doet de detailingdagen workshops op het forum....

• Like 1
Guest Warmentuuter
Posted

Leuk Kris en succes natuurlijk. :clap:

Posted

ik zal het morgen eens even bekijken hoe goed jij dit kan :wink:  :wink: 

mijn auto staat dus klaar voor een Kris88 poets behandeling :-)  :-)  

• Like 2
  • 3 weeks later...
Posted

Mensen vroegen zich af wat mijn geheim is om je autolak in top conditie te houden.

Elke week 1 laagje hybrid v7 van Chemical guys.

18iqkj.jpg

Posted

Kris ik was vanmorgen toen ik wakker werd nog steeds verblind door die glans van je bolide :P

ps: de wild-plas foto zal ik je vergeven ;) en doe je pa de groeten ;)_

• Like 1
Posted

Kris, als je het nou 1x voor doet dan weet ik hoe het moet en kunnen we concureren :P

• Like 1
Posted

Vandaag 2 nieuwe producten getest.

-CG vintage butter wet wax

-CG microfiber applicator.

ezois8.jpg

De butter wet wax is te verkrijgen alleen in vloeibare vorm. Ik gebruik altijd pasta en de overstap naar een vloeibare vorm van wax is iets nieuws voor mij. Wat mij opviel is dat de wax zeer gemakkelijk te verspreiden is  en het een wowo (wipe on wipe off) in het formule zit. Je kunt het dus op smeren en meteen uit poetsen mee een microvezel doek. Ik ben zo iemand die eerst heel zijn auto insmeert en daarna pas alles uitpoetst. Dat leverde ook geen problemen op en de restanten konden gemakkelijk worden uitgepoetst. Ook een grote pluspunt is dat je na het wassen je auto niet droog hoeft te maken. Je kunt het meteen insmeren zonder problemen. De water druppels reageren magisch mee de wax. Ik vind dit wel ook groot pluspunt voor iemand die weinig tijd heeft en z.s.m. een mooi resultaat wil bereiken.

1447khz.jpg

Het eindresultaat een kristal heldere lak. 

25jclqr.jpg

foto waar de volle zon opstaat en de lak krijgt heldere look.

n5636c.jpg

Foto waar de zon er niet op schijnt.

adhzsx.jpg

Conclusie: Butter wet wax is een zeer fijne wax om mee te starten voor mensen die niet veel.tijd willen besteden aan poetsen, maar wel een een mooie resultaat willen bereiken.

+Kristal heldere resultaat 

+Makkelijk applicatie

+Plastic woord niet wit.

+Makkelijk uitpoetsen.

+Prijs

-Geen pasta vorm.

• Like 6
Posted

Binnenkort de volgende opties beschikbaar.

-Koplamp restoratie.

-Velgen restoratie.

• Like 4
Posted

Alles is mogelijk. Wil je geen lakcorrectie, maar een gewone wax applicatie. Ik regel dat wel voor je mag je zelf ook kiezen welke wax je wild.