Ga naar inhoud

Kris88's car detailing


kris88

Aanbevolen Berichten

Hallo forum leden,

 

Hierbij bied ik mijn dienst (uit de hand gelopen hobby) aan om jouw wagen in top conditie terug te brengen toen hij voor de eerste keer uit de showroom rolde. Dit is geen gewone carwash service maar een echte detail waar ik jouw auto tot in de kleine puntjes kan verzorgen naar jou wensen. Ik gebruik hierbij de volgende stappen.

-Je auto wassen op de goede manier

-Je auto kleien om de vervuiling die in de poriën van het lak zitten te verwijderen.

-Complete auto polijsten doormiddel van een machine om zo een kras/swirl vrije resultaat te bieden.

 

Opties

-Velgen detail

-Lakbescherming wax of sealant +trim

-Motor detail

-interieur detail

 

Voor prijzen/vragen kun je mij het beste een PM sturen.

 

M.v.g.

 

Kris88 25r0av8.jpg

  • Like 8
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn auto die zal als demo aanwezig zijn bij de meeting (01-06-2014) daar kan je persoonlijk jou vraag stellen. Het is ook slim om nu al een plek te reserveren want ik heb nu al een paar opdrachten staan.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Vandaag 2 nieuwe producten getest.

 

-CG vintage butter wet wax

-CG microfiber applicator.

 

ezois8.jpg

 

De butter wet wax is te verkrijgen alleen in vloeibare vorm. Ik gebruik altijd pasta en de overstap naar een vloeibare vorm van wax is iets nieuws voor mij. Wat mij opviel is dat de wax zeer gemakkelijk te verspreiden is  en het een wowo (wipe on wipe off) in het formule zit. Je kunt het dus op smeren en meteen uit poetsen mee een microvezel doek. Ik ben zo iemand die eerst heel zijn auto insmeert en daarna pas alles uitpoetst. Dat leverde ook geen problemen op en de restanten konden gemakkelijk worden uitgepoetst. Ook een grote pluspunt is dat je na het wassen je auto niet droog hoeft te maken. Je kunt het meteen insmeren zonder problemen. De water druppels reageren magisch mee de wax. Ik vind dit wel ook groot pluspunt voor iemand die weinig tijd heeft en z.s.m. een mooi resultaat wil bereiken.

 

1447khz.jpg

 

Het eindresultaat een kristal heldere lak. 

 

25jclqr.jpg

 

foto waar de volle zon opstaat en de lak krijgt heldere look.

 

n5636c.jpg

 

Foto waar de zon er niet op schijnt.

 

adhzsx.jpg

 

Conclusie: Butter wet wax is een zeer fijne wax om mee te starten voor mensen die niet veel.tijd willen besteden aan poetsen, maar wel een een mooie resultaat willen bereiken.

+Kristal heldere resultaat 

+Makkelijk applicatie

+Plastic woord niet wit.

+Makkelijk uitpoetsen.

+Prijs

-Geen pasta vorm.

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...