Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zeer tof! Maar heb jij voor je ramen ook geblindeerd? en zojaa zijn di niet te donker? 

Geplaatst

Volgens de wet zijn ze goed het is maar 15 % voor en 35% achter dus gewoon privacy glas dus als het goed is mag het

• 2 weken later...
Geplaatst

Volgens de wet zijn ze goed het is maar 15 % voor en 35% achter dus gewoon privacy glas dus als het goed is mag het

Ziet er goed uit! Waar heb je het laten blinderen? Heb je toevallig een website voor mij?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Huh 15% voor en 35% achter ???

15% = 15% lichtdoorlatend best heel donker.

Meestal plak je voor 65% dit is samen met de originele tint 50% ( zou wettelijk net mogen)

Maar de regels zijn wel aangescherpt en eigenlijk mag er niets op de voorramen wat het zicht vermindert.

Ik heb op de achter zij ramen 15% en achterraam 5% en dat is heel donker.

P.s. Goed bedrijf om het te laten doen is smokeywindows.com

Hier kan je ook evt je dak laten plakken.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Als het goed is heb je een certificaat gekregen met de waarde van de folie cq coating.

Maar als je staande gehouden wordt kunnen ze met een tintman de lichtdoorlaatbaarheid controleren.

Zijn de voorramen onder de 55% dan riskeer je een boete van € 230,- Daarnaast kan het kentekenbewijs deel 1(A) worden ingevorderd. De eigenaar heeft dan vier weken de tijd om ervoor te zorgen dat het voertuig weer aan de gestelde eisen voldoet.

• 3 weken later...
Geplaatst

ok het is voor 85 en achter 65 vond ik wel mooi niet te 

en de shop die getint heeft is MR CARDESIGN te ROOSENDAAL  stond ook op men kenteken platen voor de foto 

is een goede gozer ken hem al heel lang 

Geplaatst

ben je er al mee naar een politiebureau geweest om tew laten zien of dit mag??

ik denk dat de voorruiten worden afgekeurd

ik zeg denk omdat ze nogal donker zijn (lijken)

en geen certificaat is afkeur

Geplaatst

hoi de blindering is maar 15 procent donker plus de 3 procent vanaf fabriek is dus erg licht nog lichter dan de privacy glas {maar 2 procent } :wink:  :online2long:

en je moet geen slapende honden wakker maken bij de politie 

heb 4 jaar rond gereden met bijna 100 procent rondom ook in politie fuiken controles nog nooit problemen gehad 

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hoi, kun je mij vertellen waar je die dakspoiler hebt gekocht. Ik heb een nieuwe Rio gekocht en wil daar ook zo'n spoiler op zetten.vr.gr. Gerard

deze kun je het goedkoopste kant en klaar op eBay kopen    http://www.ebay.nl/itm/Rear-Window-Roof-Trunk-Wing-Style-Spoiler-PAINTED-for-KIA-2012-16-Rio-Hatchback-/251090422127?hash=item3a7627c96f:m:mZDi4aE7G6bW1Il8c3Ym1fA

Geplaatst (aangepast)

hoi mede rio rijder ik zit met een probleem men rio is wendy brown nu heb ik een mooie achter spoiler kunnen kopen in het zwart metalic en hij staat best goed van wegen dat men achter raam geblindeerd word maar moet ik hem nu laten spuiten in kleur of zwart laten ik weet het niet meer :no:

attachicon.gifspoiler rio_800x452.jpg

attachicon.gifspoiler rio 2_800x452.jpg

Hoi Rio rijder, ik zag dat jij zo'n mooie dakspoiler had. Zo eentje wil ik ook op mijn Rio zetten Mijn vraag aan jou is, waar heb je deze gekocht?

Vriendelijke groet, Gerard.

aangepast door xtra40
Email adres verwijderd i.v.m de privacy
Geplaatst

Hoi Rio rijder, ik zag dat jij zo'n mooie dakspoiler had. Zo eentje wil ik ook op mijn Rio zetten Mijn vraag aan jou is, waar heb je deze gekocht?

Vriendelijke groet, Gerard.

Zie mijn post boven die van joudeE spoiler kin je heel simpel en in kleur kopen op eBay heb ze hier in Nederland nog niet gezien en zeker niet voor die prijs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...