Jump to content

SEP 28 Tuning Day Gingelom II

Share

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Similar Content

• By Thom
      Heeft iemand nieuwe ervaringen met het tunen van de Niro hybride. Laatste keer besproken in 2019. 
    • By Henri Begieneman
      Hoi ik ben nieuw hier ik heb een vraag ik wil mischien in de toekomst een picanto 1.0 tgdi kopen met chiptuning wat zijn jullie ervaringen met 140 pk wat is de acceleratie naar 100 en wat is de topsnelheid hoe doen jullie het als de auto een beurt krijgt zien ze de tuning en wat gebeurt er als die een software update krijgt is de tuning dan weg  groeten henri
    • By ProceedRick
      Beste allemaal,
      Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit bericht op de juiste plek staat. Excuses als deze fout staat :(!!
      2 maanden terug heb ik mijn Kia Proceed GT-PlusLine 1.4L DCT7 2019 in ontvangst mogen nemen. Nu ben ik echt extreem fan van de looks en het rijgedrag maar toch zijn er 2 dingetjes waarover ik vragen heb. 
      1. Heeft iemand toevallig foto's waarbij een Kia Proceed een volledige dechrome heeft gehad? (alle chroom onderdelen zwart)
      2. Is het mogelijk om mijn auto te chiprunen met behoud van de fabrieksgarantie. 
      Over beide zaken op internet veel informatie gevonden maar geen concrete antwoorden over behoud van fabrieksgarantie. Ook van het dechrome helaas geen goede foto's gevonden.
      Groetes,
      Rick
    • By Machlo
      Eindelijk......betaalbare tuning.....
      https://topgear.nl/autonieuws/goedkoop-auto-chippen-doe-je-via-aliexpress/

• By Picanto91
      Even een vraagje,
      Heeft iemand ervaring met een powerbox tuning van Vtune of andere tuners voor de 1.0 CVVT 67pk? 
      Ik had een aanvraag bij kia-chiptuning.nl gedaan wat onderdeel van Vtune blijkt te zijn.
      Ik overweeg een powerbox ipv. herprogrammering omdat het een lease auto is en op deze manier de standaard ECU niet wordt gewijzigd en de powerbox is makkelijk te verwijderen.
      Je bent ook je tune niet kwijt bij Updates in de garage etc.
      Verder beloven een winst van 11pk en 20nm wat ik nogal erg optimistisch vind voor een atmosferische motor van slechts 1liter.
      Ik hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft. 
      Mvg,
      Ilja

• Create New...