ErikVliet Geplaatst 5 Juli, 2014 Geplaatst 5 Juli, 2014 Ik heb een mooie Kia picanto 1.2 gezien bij een kia dealer. Bwjr 2013 km stand 19.000 ,1e eigenaar Alleen heeft de motorsteun wel wat roest, is dat normaal voor nog bijna geen 1.5 jr auto? Ik heb er een foto van gemaakt(zie hier onder) Graag jullie oordeel/info Alvast Super Bedankt!! Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2014 Geplaatst 6 Juli, 2014 Over een beetje roest op die steun zou ik me geen enkele zorgen maken voir dat dit ooit is door geroest ben je zeker 50 jaar verder als het niet langer is als je de auto graag wilt hebben kan je natuurlijk altijd vragen of ze de steun even willen ontroesten en een laagje nieuwe verf er op doen maar voor de werking maakt her niets uit het is ooj gemaakt van gietijzer dit roest aan de oppervlakte nu eenmaal wat sneller Quote
oude Geplaatst 6 Juli, 2014 Geplaatst 6 Juli, 2014 Heb ook een picanto van febr 2013, dus anderhalf jaar. Zit een beetje roest op de motorsteun/.Stelt volgens mij niets voor.Likje verf zoals xtra 40 zegt en klaar. Quote
fonzie Geplaatst 6 Juli, 2014 Geplaatst 6 Juli, 2014 Veel aan de kust gestaan? Veel in pekel gereden.? Dit kan de oorzaak zijn. Zelf spuit ik de motorruimte geregeld in met WD 40. Houdt alles mooi, smeert en voorkomt roest. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.