Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Goedendag . Wie kan mijn helpen aan de site of onderdeel nummer van een schakelaar voor stuurverwarming voor mijn kia picanto . Ik heb er een foto van gevonden ziepost-5080-0-90793000-1404934188_thumb.jpg

• 4 weeks later...
Posted

Weet niet of je de schakelaar al hebt gevonden. Ben er ook al naar op zoek geweest. Mocht je hem vinden heb je er nog niks aan want in die schakelunit zit een printplaatje, weliswaar voorbereid voor stuurwielverwarming maar zonder componenten er op gesoldeerd. Ik heb trouwens die schakelaar zoals hierboven getoond moet alles alleen nog aansluiten.

Posted

is nieuw niet te vinden en mijn onderdelen opzoek programma werkt niet (niet meer )

je moet net als ik met de rio een schakelaar hebben waar alle schakelaars in verwerkt zit maar daar heb je dus een programma voor nodig 

mischien dat die gene in het kia magazijn dit voor je uit kan zoeken als je een onderdeel nummer hebt is het wat simpeler zoeken

Posted

Ik heb trouwens die schakelaar zoals hierboven getoond moet alles alleen nog aansluiten.

Als je de originele "Switch Blanks" kwijt wilt; stuur me even een PM met je vraagprijs; die kan ik misschien gebruiken voor mijn eigen projectje.

Posted

Als je de originele "Switch Blanks" kwijt wilt; stuur me even een PM met je vraagprijs; die kan ik misschien gebruiken voor mijn eigen projectje.

Die blijven er in zitten. Ik maak gebruik van een andere schakelaar zonder de bestaande aan te passen. 

Posted

Hoe weet je dan dat er een onbestukt printplaatje in zit? Ik heb nog steeds hoop mijn switch-blanks werkend te krijgen, maar de constructie is ingewikkelder aan het worden dan ik hoopte.

En pas als dat klaar ik kan ik kijken of ik ze nog kan verlichten :-(

Posted

Als het net zo bij de picanto zit als bij de rio (denk het haas wel ) dan zit er achter de loze schakelaar kapjes inderdaad een stukje printplaat maar zonder componenten er op maar verder zit alles er

heb ook getracht allea over te zetten maar de componentjes zijn mij even te klein om luk raak over te zetten

en is best een ingewikkelde klus om het goed te doen dus ik heb nu 1 schakelaar te kort eigenlijk ook

Posted

Ah, dat is dan alleen als er daadwerkelijk schakelaars zitten dus.

Omdat mijn Pica niets extra's heeft zijn bij mij de switchblanks puur van plastic, zonder iets erachter.

Wel jammer ook dat ze gekozen hebebn voro 1 blok wat dan per extra functie weer

anders is EN met schakelaars die op iedere positie een andere vorm hebben.

Ik weet inmiddels dat rechtsonder stuurverwarming hoort, daarboven kan de keuze tussen LPG en

Benzine (opdruk GSL), Linksboven ISG en daaronder de knop om ESP/antislipregeling uit te zetten.

Maar ja, zie er idd maar eens aan te komen...

http://www.star-motoring.com/getattachment/News/2013/Kia-Picanto-goes-bi-fuel/03f9fec7-a4fe-427d-91a4-71332a3f9f89.jpg.aspx

Posted

ja ik baal er ook zo van dat ik niet meer in het onderdeel zoek programma kan komen dan kan je dat thuis op je gemak uitzoeken 

met een onderdeel nummer kom je namenlijk veel verder kan je ook makelijker zoeken

Posted

Maar er is dus maar 1 versie met ALLE posities voorzien...

Toch de dealer eens vragen wat een 93300-1Y240 zou moeten kosten :-)

Xtra40, hartelijk dank!

Posted

als ik dat nummer uitzoek komt er nog EQ achter maar vind hem alleen in rusland helaas zonder prijs ben benieuwd wat het gaat kosten 

Posted

Hoe weet je dan dat er een onbestukt printplaatje in zit? Ik heb nog steeds hoop mijn switch-blanks werkend te krijgen, maar de constructie is ingewikkelder aan het worden dan ik hoopte.

En pas als dat klaar ik kan ik kijken of ik ze nog kan verlichten :-(

Om je een indruk te geven hoe het er uit ziet hier een foto van het print plaatje. Net als xtra40 al zei is het mij ook te veel werk om de componenten er op te solderen.

Wat je nog zou kunnen proberen is te kijken in Duitsland. Ik hoorde van de dealer dat verwarmde stuurwielen daar wel zijn geleverd in tegenstelling tot Nederland.

fuaqvd.jpg

• Like 1
Posted

Dealer gaat het voor me uitzoeken.

EQ staat voor de interieurkleur blijkbaar, zonder die toevoeging kon hij iig niks vinden.

Andere mogelijke toevoeging is GAH, maar ik zou niet weten welke kleur dat dan moet zijn...

"To be continued"...