Dutch2UK Geplaatst 28 Juli, 2014 Geplaatst 28 Juli, 2014 Hoi ik ben sinds 6 weken in het bezit van een Kia Sorento ex uit 2007, Ben er zeer content mee. heeft bijna alle opties en alles werkt prima Zit ook een mooie pioneer 2-din audio/navigatie in. hier heb ik wel een vraag over..... ik vermoed dat deze navigatie al jaren niet ge-update is. ik wil eind dit jaar naar oost europa reizen en ik wil mijn systeem updaten. waar kan ik dat doen??? hoe?? Vriendelijke groeten!! Mark v.D. Quote
chloso Geplaatst 29 Juli, 2014 Geplaatst 29 Juli, 2014 Welkom Dutch2UK. De dealer zal je zeker verder kunnen helpen hiermee denk ik. Je kan ook s kijken op de site van Pioneer, Mss kan je daar met het modelnummer meer info vinden en kan je deze Mss zelf updaten Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 30 Juli, 2014 Geplaatst 30 Juli, 2014 Welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.