Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb een goedkoop setje van eBay incl relais set . Als ik het start stop systeem gebruik flitsen de lampen op bij moment van aanslaan van de motor. Weet iemand of dit gebruikelijk is.

Gr René

Geplaatst

Volgens mij heel normaal. Gebeurt zelfs bij mn bmw met af fabriek Xenon.

• 3 weken later...
Geplaatst

en weet je al wat meer ik belde laats mijn dealer en die wist van nix dus moest ik uit gaan leggen waar het op de site stond. 

ik vraag me af wat voor set ze er in bouwen en koplamp sproeiers en hoogte verstelling  maar voor 450 euro denk ik dat je een pilot digital pro krijgt  :nono:  :death:

morgen men xenon inbouwen met relais kabel 6000k zal mij benieuwen 

Geplaatst

Ik heb mijn set ook morgen er in zetten zelf samen gesteld in breda betere balasten en lampen 5000 kelvin man wat had hij er verstand van niet normaal

Gekocht bij WELLDONE XENON echt super geholpen en 3 jaar garantie

Geplaatst

Zo me eerst ebericht hier (had me al voorgesteld in het forum)

Maar nog maals ik ben Sander en rij net 2 dagen in me nieuwe rio supper pack

Nu heb ik meteen xenon aangeschaft voor Canbus op aanrader van de verkoper.

Meneer helemaal storings vrij en plug AMD play.

dat klopt binnen 20 min voor elkaar.

Werkte ook. Maar na een rondje gereden te hebben merkte ik dat de rechter koplamp uitviel.

En knipperde.

Maar ook als me bocht verlichting aan gaat branden ipv de mistlampen de stadsverlichting heel maf.

Zijn jullie hier mee bekend?

En is er ook iemand met een oplossing voor mij

Bedankt mannen

Geplaatst

De inbouw duurde bij mij ruim twee uur en heb geen last van storingen. Met betrekking tot de bochtverlichting: deze zijn te vinden in de koplampunit en zitten niet in de mistlampen zoals je ook wel eens ziet bij andere merken. Wellicht veroorzaakt dat de verwarring... :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

Zo me eerst ebericht hier (had me al voorgesteld in het forum)

Maar nog maals ik ben Sander en rij net 2 dagen in me nieuwe rio supper pack

Nu heb ik meteen xenon aangeschaft voor Canbus op aanrader van de verkoper.

Meneer helemaal storings vrij en plug AMD play.

dat klopt binnen 20 min voor elkaar.

Werkte ook. Maar na een rondje gereden te hebben merkte ik dat de rechter koplamp uitviel.

En knipperde.

Maar ook als me bocht verlichting aan gaat branden ipv de mistlampen de stadsverlichting heel maf.

Zijn jullie hier mee bekend?

En is er ook iemand met een oplossing voor mij

Bedankt mannen

waarschijnlijk is er met aansluiten iets niet goed gegaan heb je wel een schakel kabel en extra error cancelers gebruikt

• Like 1
Geplaatst

Oké ik dacht inderdaad dat bocht verlichting de mist lampen waren haha

Maar de verkoper vertelde dat ik geen extra ( kabels extra error canceler) nodig had.

En de linker lamp doet het perfect start ook soepel op

Maar de rechter heeft al meer moeite met opstarten en na een korte tijd gaat die ook uit.

Maar als ik de auto uitschakel dan doet de lamp het weer even.

Heb ik dan toch de pilot digital set nodig?

Geplaatst

Morgen op audiëntie bij het hoofdkantoor in Edam voor een xenonupdate van onze Rio.

Benieuwd of dat inderdaad zoveel verschil maakt....

• Like 1
Geplaatst

Morgen op audiëntie bij het hoofdkantoor in Edam voor een xenonupdate van onze Rio.

Benieuwd of dat inderdaad zoveel verschil maakt....

nou ik weet zeker dat het een enorme verbetering is :-) :-)

Geplaatst

Vorige week Xenon laten inbouwen.

Het werkt perfect, maar meot zeggen dat de lichtopbrengst mij tegen valt, ik had in ieder geval meer verwacht

Geplaatst

Lamp rechts geeft een flikkerend lichtbeeld. Benieuwd of het vervangen van de lamp dat oplost. Prima service vanuit het hoofdkantoor.

Geplaatst

Heb nou een paar keer gehad dat 1 van de 2 lampen het niet doet (zowel links al rechts) , waar kan dit aan liggen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...