B0rn Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 In belgië staat ie er nog niet tussen de officiële kit Quote
renep Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 Hoi, Ik heb een goedkoop setje van eBay incl relais set . Als ik het start stop systeem gebruik flitsen de lampen op bij moment van aanslaan van de motor. Weet iemand of dit gebruikelijk is. Gr René Quote
Gast Stief Geplaatst 21 November, 2014 Geplaatst 21 November, 2014 Volgens mij heel normaal. Gebeurt zelfs bij mn bmw met af fabriek Xenon. Quote
Ri026 Geplaatst 12 December, 2014 Geplaatst 12 December, 2014 Zo, afspraak gemaakt met het hoofdkantoor voor een xenon update van onze Rio. Ben benieuwd...... 1 Quote
the one and only Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 en weet je al wat meer ik belde laats mijn dealer en die wist van nix dus moest ik uit gaan leggen waar het op de site stond. ik vraag me af wat voor set ze er in bouwen en koplamp sproeiers en hoogte verstelling maar voor 450 euro denk ik dat je een pilot digital pro krijgt morgen men xenon inbouwen met relais kabel 6000k zal mij benieuwen Quote
marcblom Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 Dealer heeft het ingebouwd en ben er erg tevreden over! Hoogte verstelling zit toch gewoon linksonder bij het dashboard? Koplamp sproeiers zitten er niet op... Quote
the one and only Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 ok super dat het goed werkt welke kleur en weet je ook misc welk merk staat op de ballasten en natuurlijk ff een fototje ervan Quote
marcblom Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 Euh en euh... . Volgens mij dezelfde kleur als de dagrij verlichting. Ik zal morgen eens kijken en een fotootje maken... Quote
the one and only Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 is goed bedankt alvast en veel rij plezier maar dat zal wel met zoveel licht meer ik vond het echt altijd een verademing Quote
marcblom Geplaatst 20 December, 2014 Geplaatst 20 December, 2014 Bij deze enkele plaatjes. Mocht je nog meer info willen, laat het me maar weten! En inderdaad een verademing! Quote
the one and only Geplaatst 20 December, 2014 Geplaatst 20 December, 2014 Ziet er goed uit nogmaals veilig rijplezier toegewenst Quote
the one and only Geplaatst 20 December, 2014 Geplaatst 20 December, 2014 Ik heb mijn set ook morgen er in zetten zelf samen gesteld in breda betere balasten en lampen 5000 kelvin man wat had hij er verstand van niet normaal Gekocht bij WELLDONE XENON echt super geholpen en 3 jaar garantie Quote
Sanderoot Geplaatst 24 December, 2014 Geplaatst 24 December, 2014 Zo me eerst ebericht hier (had me al voorgesteld in het forum) Maar nog maals ik ben Sander en rij net 2 dagen in me nieuwe rio supper pack Nu heb ik meteen xenon aangeschaft voor Canbus op aanrader van de verkoper. Meneer helemaal storings vrij en plug AMD play. dat klopt binnen 20 min voor elkaar. Werkte ook. Maar na een rondje gereden te hebben merkte ik dat de rechter koplamp uitviel. En knipperde. Maar ook als me bocht verlichting aan gaat branden ipv de mistlampen de stadsverlichting heel maf. Zijn jullie hier mee bekend? En is er ook iemand met een oplossing voor mij Bedankt mannen Quote
marcblom Geplaatst 24 December, 2014 Geplaatst 24 December, 2014 De inbouw duurde bij mij ruim twee uur en heb geen last van storingen. Met betrekking tot de bochtverlichting: deze zijn te vinden in de koplampunit en zitten niet in de mistlampen zoals je ook wel eens ziet bij andere merken. Wellicht veroorzaakt dat de verwarring... Sent from my iPad using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 24 December, 2014 Geplaatst 24 December, 2014 Zo me eerst ebericht hier (had me al voorgesteld in het forum) Maar nog maals ik ben Sander en rij net 2 dagen in me nieuwe rio supper pack Nu heb ik meteen xenon aangeschaft voor Canbus op aanrader van de verkoper. Meneer helemaal storings vrij en plug AMD play. dat klopt binnen 20 min voor elkaar. Werkte ook. Maar na een rondje gereden te hebben merkte ik dat de rechter koplamp uitviel. En knipperde. Maar ook als me bocht verlichting aan gaat branden ipv de mistlampen de stadsverlichting heel maf. Zijn jullie hier mee bekend? En is er ook iemand met een oplossing voor mij Bedankt mannen waarschijnlijk is er met aansluiten iets niet goed gegaan heb je wel een schakel kabel en extra error cancelers gebruikt 1 Quote
Sanderoot Geplaatst 24 December, 2014 Geplaatst 24 December, 2014 Oké ik dacht inderdaad dat bocht verlichting de mist lampen waren haha Maar de verkoper vertelde dat ik geen extra ( kabels extra error canceler) nodig had. En de linker lamp doet het perfect start ook soepel op Maar de rechter heeft al meer moeite met opstarten en na een korte tijd gaat die ook uit. Maar als ik de auto uitschakel dan doet de lamp het weer even. Heb ik dan toch de pilot digital set nodig? Quote
Ri026 Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Morgen op audiëntie bij het hoofdkantoor in Edam voor een xenonupdate van onze Rio. Benieuwd of dat inderdaad zoveel verschil maakt.... 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Morgen op audiëntie bij het hoofdkantoor in Edam voor een xenonupdate van onze Rio. Benieuwd of dat inderdaad zoveel verschil maakt.... nou ik weet zeker dat het een enorme verbetering is :-) Quote
Ri026 Geplaatst 28 December, 2014 Geplaatst 28 December, 2014 Gemonteerd, getest, en tevreden vertrokken uit Edam! Was een gezellige ochtend. 2 Quote
Sanderoot Geplaatst 28 December, 2014 Geplaatst 28 December, 2014 Gelukkig mijn xenon werk ook. Balast was kapot. 1 Quote
Nieles Geplaatst 2 Januari, 2015 Geplaatst 2 Januari, 2015 Vorige week Xenon laten inbouwen. Het werkt perfect, maar meot zeggen dat de lichtopbrengst mij tegen valt, ik had in ieder geval meer verwacht Quote
Ri026 Geplaatst 2 Januari, 2015 Geplaatst 2 Januari, 2015 Lamp rechts geeft een flikkerend lichtbeeld. Benieuwd of het vervangen van de lamp dat oplost. Prima service vanuit het hoofdkantoor. Quote
Nieles Geplaatst 7 Januari, 2015 Geplaatst 7 Januari, 2015 Heb nou een paar keer gehad dat 1 van de 2 lampen het niet doet (zowel links al rechts) , waar kan dit aan liggen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.