Guest Warmentuuter Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Ja,ja de Venga heeft het voor elkaar gekregen Ze onderstaand bericht van Kia: De Kia Venga is door de Consumentenbond als "Beste uit de test" gekomen in de categorie kleine ruimtewagens.Om voor het predicaat ‘Beste uit de test’ in aanmerking te kunnen komen, dient een auto aan tal van strikte richtlijnen van de Consumentenbond te voldoen. Bovengemiddelde scores op het gebied van rijgedrag en verbruik zijn een eerste vereiste. Daarnaast moet een auto de maximale score van vijf sterren in de strenge Euro NCAP botsproefcyclus behalen en minimaal vier van de vijf beschikbare sterren in de Ecotest van de Consumentenbond scoren.#Kia #Venga #Besteuitdetest #Consumentenbond #Consumentengids http://www.kia.com/nl/modellen/kia-venga/ Quote
Wimis on Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Ik had juist begrepen dat de Kia's (ik bedoel alle types) juist zo slecht scoorde in de verbruikscijfers Maar ja, dat is de werkelijkheid! Blijf het een mooie opvolger voor de SP3 vinden! Ruim, groot zat voor 2 personen die hoog zitten/in willen stappen......... 1 Quote
Guest GreyGriffin Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Het gaat er natuurlijk om welke criteria je loslaat op zo'n test. Maar nu ik heb gelezen wat de Consumentenbond heeft verleid om de sticker "Beste uit de test' op de Venga te plakken, houd ik er toch een goed gevoel aan over. En al dat gemor over de benzine- consumptie van de auto… Tsja, dat weten we nou zo langzamerhand wel. Quote
arjan gt Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Het gaat goed met Kia, zat net ook de autoweek te kezen waar de pro_cee'd gt het opneemt tegen de astra gtc 1.6 t en de test wint. We worden toppers ons Kia rijders. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
fagus Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 ik ga maar eens op zoek naar die test. Waarom verbaast het me niet? happy with my VENGA! fagus 1 Quote
Recommended Posts