Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

De beste uit de test........................

Gast Warmentuuter

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst
besteuitdetest.jpg

Ja,ja de Venga heeft het voor elkaar gekregen

Ze onderstaand bericht van Kia:

De Kia Venga is door de Consumentenbond als "Beste uit de test" gekomen in de categorie kleine ruimtewagens.

Om voor het predicaat ‘Beste uit de test’ in aanmerking te kunnen komen, dient een auto aan tal van strikte richtlijnen van de Consumentenbond te voldoen. Bovengemiddelde scores op het gebied van rijgedrag en verbruik zijn een eerste vereiste. Daarnaast moet een auto de maximale score van vijf sterren in de strenge Euro NCAP botsproefcyclus behalen en minimaal vier van de vijf beschikbare sterren in de Ecotest van de Consumentenbond scoren.
#Kia  #Venga #Besteuitdetest  #Consumentenbond #Consumentengids 
http://www.kia.com/nl/modellen/kia-venga/

Geplaatst

Ik had juist begrepen dat de Kia's (ik bedoel alle types) juist zo slecht scoorde in de verbruikscijfers :?  Maar ja, dat is de werkelijkheid!

Blijf het een mooie opvolger voor de SP3 vinden! Ruim, groot zat voor 2 personen die hoog zitten/in willen stappen.........

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Het gaat er natuurlijk om welke criteria je loslaat op zo'n test. Maar nu ik heb gelezen wat de Consumentenbond heeft verleid om de

sticker "Beste uit de test' op de Venga te plakken, houd ik er toch een goed gevoel aan over. En al dat gemor over de benzine-

consumptie van de auto… Tsja, dat weten we nou zo langzamerhand wel.  :no:

Geplaatst

Het gaat goed met Kia, zat net ook de autoweek te kezen waar de pro_cee'd gt het opneemt tegen de astra gtc 1.6 t en de test wint. We worden toppers ons Kia rijders.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...