JeroenW Geplaatst 4 November, 2014 Geplaatst 4 November, 2014 Hoi iedereen! Ik ben Jeroen, 26 jaar en ik woon in Nieuwe Pekela (Groningen) Sinds februari ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Rio, in de mooiste kleur voor een auto(wit). Hij moest een Seat Leon doen vergeten en dat is aardig gelukt. Binnenkort zal ik mijn profiel van een plaatje van de bolide voorzien. Zijn er voor die tijd vragen? Let me know! Groet! 1 Quote
arjan gt Geplaatst 4 November, 2014 Geplaatst 4 November, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Hallo Jeroen, Welkom hier! Goed om te horen dat je de Leon intussen al bijna bent vergeten. Forumlid Bigwade koestert al jaren zijn wit-fobie, zodat zelfs nieuwe leden met een knipoog melden dat het de mooiste kleur is die zij zich kunnen voorstellen. Nou ja, van mij mag hij zijn eenpersoons kruistocht blijven voeren en ik vind wit WEL mooi! Quote
bigwade Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 ^^ ik had zelfs het knopje leuk aangevinkt, weer niet goed ? Quote
Baggio Geplaatst 6 November, 2014 Geplaatst 6 November, 2014 Van harte welkom en wit is mooi, hahahaha Quote
driesdiesel Geplaatst 21 November, 2014 Geplaatst 21 November, 2014 Wit of zwart is het mooiste op nieuwe rio denk ik veel plezier ermee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.