Henri497 Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Op 2-12-2022 om 12:59, zei Henri497: Heb weer een update gedaan maar het valt me op dat bij OTA niet beschikbaar staat. Ik gebruik de Kia connect app wel gewoon op mijn telefoon. Doe ik iets fout? Schiet mij maar lek, na de nieuwe update van vandaag staar er ineens dat de OTA update" UIT staat" in plaats van " niet beschikbaar" Maar goed dan voorlopig maar via USB updaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ldzwolle Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 in de "navigation updater" app staat de update van december klaar om te downloaden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri497 Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 Klopt, heb ik gisteren meteen gedownload. Alles via de USB stick overgezet en klaar is kees. Behalve dat OTA gedeelte dan, dat blijft niet beschikbaar bij mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 Bevat deze nu ook nieuwe kaarten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri497 Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 1 uur terug, zei Rick: Bevat deze nu ook nieuwe kaarten? Als ik het versie nummer bekijk zou ik zeggen van wel, maar ik zie er zo snel niets van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenniani Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 Hoelang duurt het updaten bij jullie? Bij mij 15 minuten bestanden controleren, dan 15 minuten updaten, daarna nadat ik auto uit doe nogmaals de update(geen idee hoelang). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri497 Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 59 minuten geleden, zei Kenniani: Hoelang duurt het updaten bij jullie? Bij mij 15 minuten bestanden controleren, dan 15 minuten updaten, daarna nadat ik auto uit doe nogmaals de update(geen idee hoelang). Bij mij duurt het valideren ongeveer twintig minuten, dan gaat hij updaten maar dat doet hij als de auto uit staat! Dat is ook ongeveer twintig minuten dacht ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenniani Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 8 uur geleden, zei Henri497: Klopt, heb ik gisteren meteen gedownload. Alles via de USB stick overgezet en klaar is kees. Behalve dat OTA gedeelte dan, dat blijft niet beschikbaar bij mij? Update gedaan, OTA blijft beschikbaar en vinkje staat nog steeds aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Posted January 14 Share Posted January 14 Inmiddels in stilte een nieuwe firmware versie beschikbaar als ik het goed heb. 2201223 Wat mij opvalt na de laatste update.. ik(of de auto eigenlijk) zie snelheidsborden van 110 en 130 km in de bebouwde kom, of waar je max 60 mag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts