PepijnTimmerman Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Hallo, Wij zijn in het bezit van een kia picanto uit 2006. Gisteren zag ik op internet een spoiler voor dit model, het betreft een originele spoiler van kia. Heeft iemand hier ervaring met het monteren van deze spoiler op een picanto die nog nooit een spoiler heeft gehad? Ook vroeg ik mij af of het makkelijk is om originele mistlampen te installeren op deze picanto. Deze heeft de auto ook nog nooit gehad. Graag hoor ik van jullie. Groet, Pepijn Timmerman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chucky73 Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Hoe heb je dit gedaan Pepijn. Ik wil dit ook gaan uitvoeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machlo Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 21 uur geleden zei Chucky73: Hoe heb je dit gedaan Pepijn. Ik wil dit ook gaan uitvoeren. Benieuwd of tie nog gaat reageren......10 november 2014 was de laatste keer dat hij actief was........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts