PepijnTimmerman Geplaatst 6 November, 2014 Geplaatst 6 November, 2014 Hallo, Wij zijn in het bezit van een kia picanto uit 2006. Gisteren zag ik op internet een spoiler voor dit model, het betreft een originele spoiler van kia. Heeft iemand hier ervaring met het monteren van deze spoiler op een picanto die nog nooit een spoiler heeft gehad? Ook vroeg ik mij af of het makkelijk is om originele mistlampen te installeren op deze picanto. Deze heeft de auto ook nog nooit gehad. Graag hoor ik van jullie. Groet, Pepijn Timmerman Quote
Chucky73 Geplaatst 10 Juni, 2018 Geplaatst 10 Juni, 2018 Hoe heb je dit gedaan Pepijn. Ik wil dit ook gaan uitvoeren. Quote
Machlo Geplaatst 11 Juni, 2018 Geplaatst 11 Juni, 2018 21 uur geleden zei Chucky73: Hoe heb je dit gedaan Pepijn. Ik wil dit ook gaan uitvoeren. Benieuwd of tie nog gaat reageren......10 november 2014 was de laatste keer dat hij actief was........ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.