Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Lezer,

Ik wou graag mijn twee achter deuren en achterraam / klep willen blenderen.

Is er soms een kant en klaar setje wat gekocht kan worden of dat het gedaan moet worden door iemand.

Alvast bedankt voor het advies of link.

Met vriendelijke groet,

Bernardo

Geplaatst

Wat mij betreft gaan ze dat gewoon verbieden.

Minder zicht is alleen maar gevaarlijk.

Bij slecht weer rechtsaf slaan heb je alle zicht nodig.

Ieder zijn smaak,maar ik vind het niets.

Een minister op de achterbank die niet herkend wil worden,kan ik me nog iets bij voorstellen,maar verder....

Geplaatst

Politiek leidt soms ook tot blindheid. Dat kan ook tot gevaarlijke situaties leiden.

Maar even weer OT:

Er zijn genoeg bedrijven die folie kunnen aanbrengen op autoruiten. Zij volgen ook heel goed de wet- en regelgeving daarin. Ik weet uit het verleden dat Foliatec een folie op de markt bracht die je zelf kon aanbrengen. Misschien je licht opsteken bij de aankomende tuningbeurs in Essen?

• Like 1
Geplaatst

Ik heb nu al een paar auto's laten doen door een bedrijf uit almere, Ik heb er telkens met mijn neus boven op gestaan en ben van mening dat het een vak is! maar ben er ook van overtuigt dat het zelf te doen is.

ik ben alleen van het makkelijke en het zekere en laat het gewoon doen.

P.s. Op ebay.com kan je precut setjes kopen

post-1869-0-06030400-1416984226_thumb.jpg

Geplaatst

idem , zou het wel kunnen maar voor die paar centje's meer laat ik het wel doen .

Heb het laten doen bij Ed-first, zijn al jaren klant bij hem en moet zeggen niks dan lof, wil niet zeggen dat ie de goedkoopste is maar wel goed matriaal.

• 1 maand later...
Geplaatst

Heb ik ook voor gezien, ramen verduisteren heeft wel degelijk nut, zeker in de zomermaanden.

Mijn hond zit in de bench op achterbank, en ook vaak kleinkindje(s) bij, dus belangrijk dat geen direkt zonlicht binnen kan.

En van die zonschermen met zuignap vind ik niks.

Wat je kan overwegen is deze : http://www.privacyshades.nl/

Kan je in de donkere maanden gewoon wegnemen.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...