Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Binnen een uurtje gaat de Rio weg tot morgenavond :'(.

Maar hij zal blinkend terugkomen ;). We gaan hem laten kleien, in de polish en in de wax laten zetten voor nog geen 100€.
En hij wordt volledig gewassen langs buiten en gestofzuigt. Een goede deal noem ik dat bij mij dealer zijn werplaatsverantwoordelijke!

• Like 1
Geplaatst

ZEEEER benieuwd naar de diverse resultaten.

Wil toch ergens begin volgend jaar (klinkt verder weg dan het eigenlijk is) ook het kleien, waxen etc. gaan proberen/of laten doen.

Ben hier een leek in en hier in Amersfoort en omstreken vragen ze toch echt belachelijk hoge prijzen.

Misschien toch eens zelf een poging wagen?????

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Afgelopen voorjaar heb ik zelf de venga behandeld met clay, polish en wax. (het bekende vijf stappenplan)

Dat is een dag werk maar.......... oke spierpijn....... het resultaat is er dan ook wel naar.

Je schrikt er ook wel van hoeveel vuiligheid er op de lak zit wat je er af haalt.

Na de winter op en mooie zonnige dag dan ga ik weer aan de slag.

wax.jpg

Het is zelfs genieten als het geregend heeft. :-)
Geplaatst

Ik heb mijn Rio'tje terug bij me, maar niet alle vliegroest is weg :'(.
Heb al teruggebeld en morgen mag ik nog eens langkomen want de dealer zijn werkplaatsverantwoordelijke zei dat het raar is, want dat hij met de klei zeker 4x over alles op de kofferklep geweest is.

Voor het overige blinkt hij terug netjes zoals uit de showroom :P.

Geplaatst

en voor de 49 euro die ik moest betalen bij ToT Poets moet ik zeggen hij ziet er binnen en van buiten uit om door een ringetje te halen 

10384347_415634708593396_375471159733540

10406609_415634701926730_238638570021554

dus ik heb me adresje gevonden voor de volgende keer  :-)  :-)

en moest maar melden dat hij altijd wel en plekkie had 

• Like 3
Geplaatst

en voor de 49 euro die ik moest betalen bij ToT Poets moet ik zeggen hij ziet er binnen en van buiten uit om door een ringetje te halen 

Volgende keer zetten ze het stuur weer rechtop ? :-)

btw wat doen ze exact voor die 49 eu ?

En heeft ToT Poets een webadres ?

• Like 1
Geplaatst

nee ToT Poets is een jonge man die dit een leuke naam vind maar om een zak centje bij te verdienen poetst hij autos binnen en buiten 

en moet zeggen hij heeft het keurig gedaan zelfs de bandjes netjes in de bandenzwart 

maar heb wel zijn 06 nummer want hij poetst voor iedereen  :-)  :-)

Ps voor me stuur moet ik nog terug die heeft hij zo opgepoetst dat ie nu op de kop staat (hij is er van onderste boven  :wink:  :wink: )

• Like 2
Geplaatst

Dat ziet er geweldig uit joh!

Dit hou ik zeker in mijn achterhoofd.

Ik mail je wel als ik wat meer tijd heb om dit te doen voor een afspraak met deze jongen.

Echt netjes!

• Like 1
Geplaatst

Dit kwam er vandaag als resultaat op mij Rio'tje van de dealer zijn werkplaatsverantwoordelijk zijn klei, polish en waxen werk van een weekje of 2 geleden ongeveer :

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...