Sandra DB Geplaatst 28 November, 2014 Geplaatst 28 November, 2014 Binnen een uurtje gaat de Rio weg tot morgenavond :'(.Maar hij zal blinkend terugkomen . We gaan hem laten kleien, in de polish en in de wax laten zetten voor nog geen 100€.En hij wordt volledig gewassen langs buiten en gestofzuigt. Een goede deal noem ik dat bij mij dealer zijn werplaatsverantwoordelijke! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 November, 2014 Geplaatst 28 November, 2014 hey das grappig dat ga ik morgen ook LATEN doen alleen dan voor 50 euro ben benieuwd of ie het een beetje goed doet 1 Quote
LED-Lightning Geplaatst 28 November, 2014 Geplaatst 28 November, 2014 Ik deed dat altijd zelf voor nog veeeeeel minder maar een ding is zeker, daar gaat 'ie heel mooi van blinken! Quote
Danny Rio Geplaatst 28 November, 2014 Geplaatst 28 November, 2014 ZEEEER benieuwd naar de diverse resultaten. Wil toch ergens begin volgend jaar (klinkt verder weg dan het eigenlijk is) ook het kleien, waxen etc. gaan proberen/of laten doen. Ben hier een leek in en hier in Amersfoort en omstreken vragen ze toch echt belachelijk hoge prijzen. Misschien toch eens zelf een poging wagen????? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 November, 2014 Geplaatst 28 November, 2014 Afgelopen voorjaar heb ik zelf de venga behandeld met clay, polish en wax. (het bekende vijf stappenplan) Dat is een dag werk maar.......... oke spierpijn....... het resultaat is er dan ook wel naar. Je schrikt er ook wel van hoeveel vuiligheid er op de lak zit wat je er af haalt. Na de winter op en mooie zonnige dag dan ga ik weer aan de slag. Het is zelfs genieten als het geregend heeft. Quote
Sandra DB Geplaatst 29 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 November, 2014 Ik heb mijn Rio'tje terug bij me, maar niet alle vliegroest is weg :'(.Heb al teruggebeld en morgen mag ik nog eens langkomen want de dealer zijn werkplaatsverantwoordelijke zei dat het raar is, want dat hij met de klei zeker 4x over alles op de kofferklep geweest is.Voor het overige blinkt hij terug netjes zoals uit de showroom . Quote
xtra40 Geplaatst 29 November, 2014 Geplaatst 29 November, 2014 en voor de 49 euro die ik moest betalen bij ToT Poets moet ik zeggen hij ziet er binnen en van buiten uit om door een ringetje te halen dus ik heb me adresje gevonden voor de volgende keer en moest maar melden dat hij altijd wel en plekkie had 3 Quote
bigwade Geplaatst 29 November, 2014 Geplaatst 29 November, 2014 en voor de 49 euro die ik moest betalen bij ToT Poets moet ik zeggen hij ziet er binnen en van buiten uit om door een ringetje te halen Volgende keer zetten ze het stuur weer rechtop ? btw wat doen ze exact voor die 49 eu ? En heeft ToT Poets een webadres ? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2014 Geplaatst 30 November, 2014 nee ToT Poets is een jonge man die dit een leuke naam vind maar om een zak centje bij te verdienen poetst hij autos binnen en buiten en moet zeggen hij heeft het keurig gedaan zelfs de bandjes netjes in de bandenzwart maar heb wel zijn 06 nummer want hij poetst voor iedereen Ps voor me stuur moet ik nog terug die heeft hij zo opgepoetst dat ie nu op de kop staat (hij is er van onderste boven ) 2 Quote
Danny Rio Geplaatst 30 November, 2014 Geplaatst 30 November, 2014 Dat ziet er geweldig uit joh! Dit hou ik zeker in mijn achterhoofd. Ik mail je wel als ik wat meer tijd heb om dit te doen voor een afspraak met deze jongen. Echt netjes! 1 Quote
kris88 Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Ziet er weer mooi schoon blauw uit extra40 1 Quote
Sandra DB Geplaatst 11 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2014 Dit kwam er vandaag als resultaat op mij Rio'tje van de dealer zijn werkplaatsverantwoordelijk zijn klei, polish en waxen werk van een weekje of 2 geleden ongeveer : Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.