Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Een maatje van me heeft een BMW X3 waar banden op liggen in de maat 275/35 R20. Dat staat supervet!

Ik ben dus op zoek naar welke banden en velgenmaat ik op m'n SP3 krijg om een gelijkaardig effect te verkrijgen.Momenteel heb ik 235/55 R18 (denk ik).

Wat is zo ongeveer breedste bandenmaat ik op m'n Sportage zou kunnen zetten on 18", 19" en 20" velg zonder dat ik ergens tegenaanloop. Iemand ervaringen en/of foto's darvan?

Bestaat er ergens een rekentool of dergelijke voor zoiets (linkje?)?

Thx.

Grtz,

Geplaatst

Hoi hoi,

Een maatje van me heeft een BMW X3 waar banden op liggen in de maat 275/35 R20. Dat staat supervet!

Ik ben dus op zoek naar welke banden en velgenmaat ik op m'n SP3 krijg om een gelijkaardig effect te verkrijgen.Momenteel heb ik 235/55 R18 (denk ik).

Wat is zo ongeveer breedste bandenmaat ik op m'n Sportage zou kunnen zetten on 18", 19" en 20" velg zonder dat ik ergens tegenaanloop. Iemand ervaringen en/of foto's darvan?

Bestaat er ergens een rekentool of dergelijke voor zoiets (linkje?)?

Thx.

Grtz,

Kijk hier eens:

http://www.velgenland.nl/bandenmaat-omrekenen/

Scrollen naar onder daar zie je banden tabel calculator.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

In de play store staan ook diverse apps. Zoals tire size Calculator.

Gebruik deze al een paar jaar erg prettig.

98f77535c47086703e3e005c3e649973.jpg

In de appeltjes winkel zal ook wel zoiets te vinden zij.

Geplaatst

Thx. Als ik nieuwe velgen zoek om dar 275 breed achteraan op te leggen, naar welke velgbreedte denken jullie dta ik dan moet uitkijken? Ik kan me voorstellen dat 275/35 R20 niet netjes zal liggen op een velg van 6.5J breed ofzo...

Of zie ik dat verkeerd?

Grtz,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...