Rolandp Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Hoi, Vanaf aanstaande zaterdag ben ik eigenaar van een Kia sportage uit 2006. Nu wil ik hier ook e graag handsfree in kunnen bellen en heb ik 2 opties gezien. 1: een 2dins radio met Bluetooth en navigatie. Maar is vooralsnog erg moeilijk te vinden en vrij prijzig. 2: parrot inbouwen. Lijkt de voordeligste optie. Enig nadeel is dat ik niet enorm technisch ben, en dus bang ben om dingen te slopen tijdens wegwerken van de kabels. Heeft iemand van jullie ervaring met inbouwen van een parrot en kan me vertellen hoe makkelijk of moeilijk dit is? Quote
jong588 Geplaatst 10 December, 2014 Geplaatst 10 December, 2014 Is niet moeilijk. Zijn gewone ISO stekkers. Tekeningen kan je wel vinden via google.ik heb evt wel een parrot liggen. Mag je zo wel hebben. Quote
Rolandp Geplaatst 11 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2014 Is niet moeilijk. Zijn gewone ISO stekkers. Tekeningen kan je wel vinden via google.ik heb evt wel een parrot liggen. Mag je zo wel hebben. Oké dan, en demontage van panelen is ook niet zo moeilijk? Excuus, ik ben echt een leek als het hierom gaat. Interessant, die parrot die je hebt, helemaal compleet? Ik stuur je anders wel even een bericht. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.