Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds kort werkt mijn stoelverwarming niet optimaal. Wanneer ik de stoelverwarming aanzet wordt deze éénmaal warm ( niet heet) en koelt deze volledig af en vervolgens terug lichtjes warm . Er kan een 10 minuten tussen zitten . Dit voor alle vier de zetels. Weet er iemand raad ?

Geplaatst

bij de ceed schijnt een probleem met het stuurapparaat te zijn weet niet hoe het bij de sportage is over de ceed in het  duits  hier staat een heel verhaal

http://www.kia-board.de/forum/board8-fahrzeuge/board76-cee-d/board219-cee´d-jd-ab-2012/board227-cee-d-elektrik-inkl-radio/29707-zusammenfassung-sitzheizung/index22.html

Bedankt voor de snelle reactie,

Mijn dealer had er nog geen ervaring mee gehad in het verleden en zou een mailtje doen naar KIA België.

Wordt vervolgd.....

• 2 weken later...
Geplaatst

Het heeft even geduurt , maar het probleem ligt volgens KIA aan het stuurapparaat. Deze wordt vervangen , omdat alle zetels tesamen dezelfde mankement vertoonde.

• Like 1
  • 5 weken later...
Geplaatst

Ik had dit bij mijn stoel ook al gemerkt de laatste paar keer.  Wordt 'heet' (stand 2), daarna bijna niks meer, dan weer 'heet'...

Morgen eens checken of het bij de passagiers ook zo is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...