J.R. Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Sinds kort werkt mijn stoelverwarming niet optimaal. Wanneer ik de stoelverwarming aanzet wordt deze éénmaal warm ( niet heet) en koelt deze volledig af en vervolgens terug lichtjes warm . Er kan een 10 minuten tussen zitten . Dit voor alle vier de zetels. Weet er iemand raad ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 bij de ceed schijnt een probleem met het stuurapparaat te zijn weet niet hoe het bij de sportage is over de ceed in het duits hier staat een heel verhaal http://www.kia-board.de/forum/board8-fahrzeuge/board76-cee-d/board219-cee´d-jd-ab-2012/board227-cee-d-elektrik-inkl-radio/29707-zusammenfassung-sitzheizung/index22.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.R. Posted December 22, 2014 Author Share Posted December 22, 2014 bij de ceed schijnt een probleem met het stuurapparaat te zijn weet niet hoe het bij de sportage is over de ceed in het duits hier staat een heel verhaal http://www.kia-board.de/forum/board8-fahrzeuge/board76-cee-d/board219-cee´d-jd-ab-2012/board227-cee-d-elektrik-inkl-radio/29707-zusammenfassung-sitzheizung/index22.html Bedankt voor de snelle reactie, Mijn dealer had er nog geen ervaring mee gehad in het verleden en zou een mailtje doen naar KIA België. Wordt vervolgd..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.R. Posted January 1, 2015 Author Share Posted January 1, 2015 Het heeft even geduurt , maar het probleem ligt volgens KIA aan het stuurapparaat. Deze wordt vervangen , omdat alle zetels tesamen dezelfde mankement vertoonde. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire69 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Ik had dit bij mijn stoel ook al gemerkt de laatste paar keer. Wordt 'heet' (stand 2), daarna bijna niks meer, dan weer 'heet'... Morgen eens checken of het bij de passagiers ook zo is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts