Ga naar inhoud

Stoelverwarming


Hootch

Aanbevolen Berichten

Ik heb het gevoel dat de stoelverwarming van de Kia Ceed sw (2020) niet goed werkt. Krijg namelijk geen gelijke verwarming in de stoel, sommige delen voelen warm aan en sommige delen niet, dit zorgt voor een onaangenaam warm/koud gevoel. het lijkt wel of er koude lucht wordt geblazen (wat natuurlijk niet is). Bij mijn vorige auto (Seat Loen) was de stoelverwarming op het zitvlak normaal verspreid wat zorgde voor een gelijkmatige warmte, zelfs te warm in stand 2 en 3. In de Ceed is de warmte pas goed voelbaar in de maximale stand 3, maar dan nog steeds met koud/warm gevoel. 

Herkennen jullie dit? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook een GT Plus (2019) maar herken het probleem niet. Wat mij wel opviel is dat de opstaande 'wangen' van de zitting koud blijven. Dat voelt wat onwennig. Deze zijkanten worden niet verwarmd, maar je bovenbenen maken wel contact met dit (koude) gedeelte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...