Jump to content

Triple Turn veranderen op Picanto TA?

Murcielaygo

Recommended Posts

Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om de "Triple Turn" op de Picanto TA aan te passen?

Bij de nieuwe Aygo/108/C1 drieling ben ik er net achter gekomen dat deze in te stellen is tussen 0, 3, 5 en 10x. Ik zou mijn Pica ook wel op 5x willen, 3x is vaak NET te weinig en de zelfbouwset die ik op mijn Aygo had deed het ook 5x.

Kan het de dealer wel vragen, maar die is nu natuurlijk dicht :-)

Blijkbaar weet niemand dat hier..

Maar ben wel benieuwd naar het antwoord van de dealer.

Bij mn Seat kon ik dit softwarematig aanpassen. Denk alleem niet dat het bij Kia ook zo werkt.

Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om de "Triple Turn" op de Picanto TA aan te passen?

Bij de nieuwe Aygo/108/C1 drieling ben ik er net achter gekomen dat deze in te stellen is tussen 0, 3, 5 en 10x. Ik zou mijn Pica ook wel op 5x willen, 3x is vaak NET te weinig en de zelfbouwset die ik op mijn Aygo had deed het ook 5x.

Kan het de dealer wel vragen, maar die is nu natuurlijk dicht :-)

?   Triple Turn ?  Help me, waar heb je het over.  Stuurbekrachtiging?

Net (half negen 's avonds!) antwoord gekregen van de dealer; zij geven aan dat het niet kan. Jammer...

Ik twijfel nog of ik de vraag nog bij KMNL moet neerleggen; het zal niet de eerste keer zijn dan een dealer iets niet WEET en dus zegt dat het niet kan...

• Like 1