Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi,

achterklep vervangen ivm schade. nu heb ik een achterklep met een camera; de oude had dit niet.

ik heb een pioneer avic f930bt navi systeem

hoe kan ik de camera aansluiten hieraan?

ik zie niet de gebruikelijke tulp kabel voor in het dashboard of iets dergelijks; waar/hoe moet ik die vinden dan?

dank

Geplaatst

gele tulp vanaf de navi volgen (naar de achterkant)

Meestal is die draad gewoon zwart dus dat zal de reden zijn dat je die niet zo 1, 2, 3 vindt :)

Geplaatst

hmm,

even beginnen bij het begin;

de 1e achterklep had géén achteruitkijk camera. moet de tulp dan alsnog voor in het dashbaord ergens zijn? 

de 2e achterklep heeft wél een achteruitkijk camera; 

vraag dus; zit er standaard voorin het dashboard een tulp aansluiting ergens verborgen? 

ik heb de nieuwe achterklep (met camera) precies opdezelfde manier aangesloten als de oude; dus slechts 1 'hoofdaansluiting' aan de linkerkant achter zijpaneel...

Geplaatst

Okee........

wellicht handig als je een foto maakt van hoe de aansluiting nu achterin zit (achter linker zijpaneel)?
Wellicht komen we dan een stukje verder........ mijn 2 cents!

Geplaatst

Ik zou IN de klep kijken welke draadkleuren voorzien zijn voor de camera.

Vervolgens op de stekker in de body van de auto kijken of "tegenover" die draden wel kabels aanwezig zijn.

Als dat het geval is heb je goed kans dat deze signalen ook "gewoon" aanwezig zijn in de voertuigstekker achter de radio.

Daar zou je dan misschien nog een verloop op moeten zetten, of zelf een kabel uit aftakken...

Geplaatst

wat ik me afvraag; moet het een extra kabel zijn naast de gewone witte stekker die je tegen die linkerzijkant erin klikt of gaat et daarin 'mee' ?

jij hebt NIET de navigatie af fabriek dus de bedrading zul je zelf nog moeten leggen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...