mitchiej123 Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Beste mede Kia genoten Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een Kia RIO - 2012 - Plus Pack. Mijn naam is Mitchel V, 28 jaar en ben woonachtig in de Hoeksche Waard (Zuid Holland) De reden dat wij zijn overgestapt naar Kia is gezinsuitbreiding jaja ; wij zijn de kersverse ouders van Viënne! Mijn bezit stond niet om de hoek , nee nee! Mijn ideale auto stond in Limburg kortom; ik ken mijn Kia Rio al door en door Ik hoop hier informatie in te winnen omtrent mijn Kia Rio , dat ik maar veel mag leren over dit type....Voor mij is het al een super auto! Kenmerken Kia: Uitvoering: 1.2 CVVT Wit Plus Pack Groetjes, Mitchel Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 Hallo Mitchel, Welkom hier! Gefeliciteerd met de komst van je dochter. Een mooie aanleiding voor de aanschaf van een Limburgse Rio. Quote
Specialmade Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 @Michel, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Viënne. Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Geplaatst 19 Januari, 2015 Geplaatst 19 Januari, 2015 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.