Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo ik ben Joey (26 Jaar),

Ik heb sinds 1 week mijn Kia Ceed SW Super Pack 2012.

Hele fijne auto naar eerst altijd getunde auto's en hier voor nog een panda gereden 2 jaar vanwege nieuwbouwhuisje en zuinig aan doen.

Nu we 1 jaar in ons huisje zitten maar besloten een fatsoenlijke auto te kopen en niet meer te veel er aan te doen.

Alleen nog een keer mooie velgen er onder en ik wilde mijn kentekenverlichting nog vervangen maar ik ben er niet nog niet achter hoe ik die er uit krijg zonder het te slopen. dus graag tips?.

Ik krijg zat complimenten dat het een nette auto is en dat doet altijd goed als auto fanaat. blijft toch ook hobby!
Alleen doe ik er nu niet veel aan en geniet ik gewoon van de auto.

Zal nog even foto's posten.
Ik moet nog zelf nog wat mooie foto's maken want ik heb alleen nog die van de Kia toen die te koop stond.

Met vriendelijke groeten,

Joey

post-15290-0-59615600-1422089960_thumb.jpg

post-15290-0-83491000-1422089965_thumb.jpg

Geplaatst

welkom  kentekenverlichting gaat idd echt lastig je moet als ik me niet vergis als je er met je gezicht naartoe staat bij de linker links en bij de rechter rechts iets duns er tussen steken daar zit een soort van lip die je moet wegdrukken dan kun je hem naar buiten trekken er zit een t10 w5w lampje in

• Like 1
Geplaatst

Dankjewel Bob.

Ik zal dit morgen eens proberen, die t10 lampjes heb ik toch nog liggen dus dat komt mooi uit.

Gr, Joey

Geplaatst

Welkom en succes met je nieuwe aanwinst. Ja je moet inderdaad een dunne schroevendraaier aan de buitenkant van de lampen steken en dan naar binnen drukken en dan naar beneden drukken. Makkelijk gaat dit niet, ik heb het voor laten doen bij de dealer.

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Joey,

Welkom hier! Mooie auto, mooie kleur.

Geplaatst

Ik heb het vandaag nog even snel geprobeerd met die kentekenverlichting.

Het gaat inderdaad niet makkelijk maar zal het nog een keer voorzichtig proberen en anders ga ik even naar de dealer vragen of ze het voordoen bij alle 2 . haha.

Maar bedankt voor de reactie's.

Ik wil er nog de originele Genua velgen er onder voor de zomer.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

post-15290-0-67163700-1428350220_thumb.jpg
Nu met 18 Inch Velgen onder de Kia Ceed.

Nog geen duidelijke foto's gemaakt, maar die komen nog wel een keer!

• Like 3
Geplaatst

attachicon.gifVerkleint1.jpg

Nu met 18 Inch Velgen onder de Kia Ceed.

Nog geen duidelijke foto's gemaakt, maar die komen nog wel een keer!

Nog een foto!

post-15290-0-03708100-1428350497_thumb.jpg

• 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...