Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mijn naam is patrick en kom uit deventer, waar ik samen met mijn vrouw en 2 kinderen woon.

ik ben (nog) niet in het bezit van een kia maar zijn haastig op zoek naar een sorento.

mijn vrouw is helemaal weg van een suv en ik moet na veel zoeken zeggen dat ik de sorento toch de mooiste vind in onze prijsklasse.

wij zoeken een sorento vanaf bouwjaar 2005 tot 2007.

we rijden nu nog een peugeot 307 maar de verstandsverhouding tussen onze caravan en de 307 is niet goed vandaar.

ik heb mijzelf aangemeld om de do's en dont's te weten te komen over de sorento.

hopelijk kan ik hier binnenkort de foto's mogen showen van onze nieuwe sorento.

dus tips over de aanschaf zijn welkom!!!

vanmidag gereden in een 2.4 lx maar had mijn bedenkingen over de aandrijvinging die bij het achteruitrijden vast liep?!?

dus voor ik een kat in de zakl koop even rond loeren...... :wink:

Geplaatst

Welkom Partick en succes.

Zag dat je de ene uit de vraag en aanbod sectie al had gezien.

Geplaatst

thanx stief,

ja was ff aan het zoeken, 

ons oog is gevallen op een sorento van 2005 2.4 ex .

staat te koop in eerbeek bij van essen.

supper ding met leer, dvd in de hoofdsteunen clima enz.

heeft 165.000 km gelopen.

heb nu een auto van 2005 en wil eigenlijk niet in bouwjaar achteruit gaan

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Patrick,

Welkom hier! Na wat speurwerk komt er vast een fraaie Sorento voor je uit de bus rollen. Hou ons op de hoogte.

Geplaatst

Welkom Patrick,

Succes met de zoektocht en de aankoop van een Sorento. Ik heb eind februari een 3.3.v6 uit 2008 aangeschaft. Ook zwart met leren bekleding.

De grijns op mijn gezicht is er een van oor tot oor; wat een geweldige auto. Ideale auto om de trailer te trekken en zonder gevaar voor slippende koppeling de boot op de trailer uit het water te halen op de soms gladde trailerhelling. 

Ik heb gekozen voor deze motor omdat ik gehoord had dat de 2.4 door het hoge gewicht van de auto meer moeite zou hebben met het trekken van een caravan in de bergen. Maar of dat klopt weet ik niet.

Succes iig met je zoektocht en je zult vast slagen.

Grz

Bert

Geplaatst

Ja als ik het nu zo hoor.moet ik daar goed over nadenken. Ik heb nu een 1600 automaat. Daar mee lukt het niet echt.

Koppel van 2.4 is veel sterker als wat ik had. Dus lijkt mij wel goed te komen.

Drukke week voor de boeg en vrijdag wil ik met moeders gaan kijken.

Hou jullie op de hoogte. ....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...