Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorig jaar de Rio van mijn vrouw gekocht via een particulier. Deze gelijk voor onderhoud gebracht bij de lokale kia dealer.

Aangegeven dat er af en toe een ratelend geluidje ergens bij de ventilator vandaan komt. Het lijkt of er een blaadje in zit en door de schoepjes van de ven steeds aangetikt wordt. Het geluid is niet altijd en werdt ook nieg geconstateerd door de dealer.

Nu een jaar later bleef het geluid wel. Bij de jaarbeurt weer aangegeven en idd ze hadden het gevonden.

Er gaat een nieuwe kachelven/motor geplaatst worden.

Nieuwe afspraak gemaakt, eind van de dag auto niet klaar.

Nieuwe motor erin gezet,geluid was weg maar een trilling in het dashboard of hij even mocht overnachten dan konden ze de volgende dag weer een nieuwe motor erin zetten.

Na die dag bleef de trilling nog steeds aanwezig.

Monteur gaf zelf aan dat ze het eruit wilde hebben wat het ook mocht zijn.

Nieuwe afspraak. En ze hebben het hele dashboard eruitgehaald en weer opnieuw erin gezet. Auto niet klaar aan eind van de dag maar wel de volgende dag.

En het geluid en trilling zijn verdwenen/opgelost.

Zelf vond ik het niet vervelend om steeds een afspraak te maken want zo kon ik ook eens in een Ceed sw rijden en bij de laatste afspraak met de nieuwe Rio.

Complimenten aan mijn dealer voor de gehele afwikkeling.

Mvrgt. Ronald

• Like 2
Geplaatst

De naam van je dealer mag je gerust noemen. Met positieve reacties zal deze ook blij zijn.

Geplaatst

Ik dacht dat je geen reclame mocht maken maar bij deze, het is garage Kooijman uit Tiel.

Wat betreft de Cee'd; Heerlijke auto, met name vond ik hem van binnen erg mooi met de 2tone bekleding en deurpanelen. Wel veel knopjes wow! En de nieuwe Rio vond ik weinig vernieuwend,remde en schakelde wel iets beter dan de onze.

• Like 2
  • 6 maanden later...
Geplaatst

O bijzonder ik heb dat ook en ik erger mij kapot eraan, maar de dealer zegt inderdaad ik hoor niks behalve de ventilatormotor. Mij lijkt het niet normaal, het is overigens alleen op strandje 1 van de kachel...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...