Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil dakdragers aanschaffen voor mijn kia venga met Panorama dak,maar ivm met een Ferry overtocht mag de hoogte niet over de 2.2 m uitkomen. De venga zelf is 1.6 hoog. Kan iemand mij vertellen wat de hoogte wordt inclusief de dakdragers?

Geplaatst

Dakdragers zijn max. 25 cm hoog dus je blijft onder de 2,20. Maar dan moet je er geen dakkoffer of fietsen opzetten

Geplaatst

Ik wil juist een Dakkoffer meenemen van zo 40 cm hoog op de dakdragers, dus als ik dat optel kom ik op 2.25

Dat is dus te hoog in dit geval of zijn de dakdragers nog wat in hoogte bij te stellen?

• 2 weken later...
Geplaatst

Volgens mij gaat dat net niet lukken, maar kan ik het niet met zekerheid zeggen.

Je moet eerst alles installeren om zeker te weten wat de hoogte is van het geheel.

Geplaatst

Ik wil juist een Dakkoffer meenemen van zo 40 cm hoog op de dakdragers, dus als ik dat optel kom ik op 2.25

Dat is dus te hoog in dit geval of zijn de dakdragers nog wat in hoogte bij te stellen?

De dragers zijn niet in hoogte verstelbaar.

Ik heb even gezocht en deze gevonden die lijken op de 'echte' KIA dragers : http://www.rent-a-skibox.nl/menabo-m-plus-dakdragerset-kia-venga-5-dr-hatchback-2010-normaal-dak.html?gclid=CNPG44GmhMUCFUfkwgodXLcALg

Daar staat bij dat de voet hoogte 8 cm is. Daar komt nog +-3 cm bij voor de drager zelf.

Dan zou je net uit kunnen komen op 2,11 m.

Ze zijn ook een stuk goedkoper dan de originele; die worden door Thule gemaakt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...