Asmoday Geplaatst 1 Juli, 2015 Geplaatst 1 Juli, 2015 Beste allemaal, Vrijdag ga ik mijn tweedehandsnieuwe Kia Picanto uit 2012 ophalen! Dit zal mijn allereerste Kia zijn. Het betreft een 1.2 5deurs picanto met het comfort pack in de kleur titanium Ik kan niet wachten tot hij voor de deur staat in Ridderkerk, net onder Rotterdam Gelijk plannen om R sport velgen eronder te knallen, de originele radio te vervangen en parkeersensoren in de achterbumper te laten monteren. Groeten, Roy a.k.a Asmoday Quote
vengafan Geplaatst 2 Juli, 2015 Geplaatst 2 Juli, 2015 hallo Roy, Gefeliciteerd met je KIA, veel veilige kilometers toegewenst Quote
Asmoday Geplaatst 2 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2015 Bedankt! Ben erg te spreken over de gehaktstaaf, ziet er leuk uit en rijdt prima. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juli, 2015 Geplaatst 2 Juli, 2015 Gehaktstaaf....veel koosnaampje voor een auto gehoord , maar gehaktstaaf.Zolang jij er maar over te spreken bent Welkom op het forum,En veel plezier en veilige KM's met je Pica . Quote
Specialmade Geplaatst 2 Juli, 2015 Geplaatst 2 Juli, 2015 Gehaktstaaf....veel koosnaampje voor een auto gehoord , maar gehaktstaaf. Zolang jij er maar over te spreken bent Welkom op het forum, En veel plezier en veilige KM's met je Pica . Frietkraam: Picanto is een pittige gehaktstaaf Kia Picanto .................... Grtz. Specialmade 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juli, 2015 Geplaatst 2 Juli, 2015 Ik zie het alweer ik eet te gezond..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.