Wimis on Geplaatst 19 Januari, 2016 Geplaatst 19 Januari, 2016 Ik hou dan even SP1, SP2 en SP3 naast elkaar.......... ! Quote
Max T Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 http://www.autoweek.nl/video/4979/rij-impressie-kia-sportage Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Een witte... Is er nou echt geen marketing dame of heer die hier eens ingrijpt ? Ziet er toch niet uit zo'n rijdende Liebherr.... Met een kleurtje toch veeeeeeeel mooier ? 3 Quote
skoebidoe Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Een witte... Is er nou echt geen marketing dame of heer die hier eens ingrijpt ? Ziet er toch niet uit zo'n rijdende Liebherr.... Met een kleurtje toch veeeeeeeel mooier ? Quote
skoebidoe Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Een witte... Is er nou echt geen marketing dame of heer die hier eens ingrijpt ? Ziet er toch niet uit zo'n rijdende Liebherr.... Met een kleurtje toch veeeeeeeel mooier ? Inderdaad ,u ziet het goed bij vorige reply bw...een witte open ruimte ...Kan er niet mee lachen Quote
sennarob Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Op YouTube staan de eerste bevindingen van autoweek Quote
skoebidoe Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Inderdaad ,u ziet het goed bij vorige reply bw...een witte open ruimte ... Kan er niet mee lachen Dit blijft niet zonder gevlgen heren BW en Smart,kijk maar uit.... Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Geachte heer skoebidoe, De Rio met kek zwart dakje en hippe velgen is goed te doen. De SP3 met zwart dakje en toffe velgen idem. Zeg ik.... De SP4 in het wit (zoals op filmpje) is gewoon een beetje jammer. Witte auto's zijn niet per definitie "design" of mooi. Een prachtbak als een Optima was ook al zo jammer in het wit. Heeft u het filmpje van de nieuwe K7 gezien ? Prachtig mooie donkere auto met fraaie lijnen. Die fraaie lijnen slaan plat met wit. De heren Smart en bigwade hebben wat testdrives mogen doen en steevast worden we "afgescheept" met grondverf modellen als zijnde stijlvol/smaakvol. Het zit tussen de oren van de marketing dames/heren. Witte auto's zijn voor stucadoors/schilders/slagers etc die er prachtig hun bedrijfs reclame op kunnen plakken. Wees nou eerlijk, een Panamera of X7 in het wit is toch ook hilarisch ? . 1 Quote
skoebidoe Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Geachte heer skoebidoe, De Rio met kek zwart dakje en hippe velgen is goed te doen. De SP3 met zwart dakje en toffe velgen idem. Zeg ik.... De SP4 in het wit (zoals op filmpje) is gewoon een beetje jammer. Witte auto's zijn niet per definitie "design" of mooi. Een prachtbak als een Optima was ook al zo jammer in het wit. Heeft u het filmpje van de nieuwe K7 gezien ? Prachtig mooie donkere auto met fraaie lijnen. Die fraaie lijnen slaan plat met wit. De heren Smart en bigwade hebben wat testdrives mogen doen en steevast worden we "afgescheept" met grondverf modellen als zijnde stijlvol/smaakvol. Het zit tussen de oren van de marketing dames/heren. Witte auto's zijn voor stucadoors/schilders/slagers etc die er prachtig hun bedrijfs reclame op kunnen plakken. Wees nou eerlijk, een Panamera of X7 in het wit is toch ook hilarisch ? U haalt het bloed van onder mijn nagels .....en ik ben geen stucadoor ,schilder,slager....ik werk als technieker in waterbehandeling....en jawel in een witte bestelwagen ))) . Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 U haalt het bloed van onder mijn nagels .....en ik ben geen stucadoor ,schilder,slager....ik werk als technieker in waterbehandeling....en jawel in een witte bestelwagen ))) . Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dat met bloed en nagels Het is ook maar satire Ja dat van die bestelwagen moest ik wel even om lachen . 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Nou.... Ik heb het filmpje ook gezien en ik moet zeggen dat ik deze ook niet mooi vind in de kleur WIT .... maar wij zijn wel gecharmeerd van die rode ..dus er is nog hoop voor me BW hihihi Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Met een witte blijf je zitte.... Ga jij je nu ook al tegen ons keren... Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 van mij mogen ze 12 februari een witte voor ons klaar zetten. Quote
mika kjelld Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Dat vind ik ook helmaal niet erg...laat maar komen Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk 2 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Met een witte blijf je zitte.... heb eens hier gelezen dat je op een Witte kunt gaan zitten 3 Quote
sennarob Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Die van mij wordt ook een witte 1 Quote
sennarob Geplaatst 30 Januari, 2016 Geplaatst 30 Januari, 2016 Nieuwe sportage vandaag in de showroom gezien in goes mijn komt volgende week binnen Quote
Kia_sprtg Geplaatst 4 Februari, 2016 Geplaatst 4 Februari, 2016 Gisteren besteld, 1st edition. Hopelijk snel leverbaar, 2 weken max als het meezit (logootjes eraf en chromen lijst erop gephotoshopt:) 1 Quote
Wimis on Geplaatst 4 Februari, 2016 Geplaatst 4 Februari, 2016 Gisteren besteld, 1st edition. Hopelijk snel leverbaar, 2 weken max als het meezit (logootjes eraf en chromen lijst erop gephotoshopt:) Type goed, levertijd goed, logootje eraf goed en de kleur goed Grapje......... Quote
Specialmade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Rijtest New Sportage AutoRai online: klik hier Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Da's geen rijtest maar een persbericht met matige foto's Quote
Specialmade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Da's geen rijtest maar een persbericht met matige foto's Dit is ook geschreven door amateurs. Gewoon een stukje reclame materiaal, maar ik wilde het jullie niet onthouden. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.