Ga naar inhoud

Nieuwe sportage.


Ysie

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter

Toch vind ik de nieuwe Sportage toch wel wat hebben.

Als de prijs van de 1.6 leuk is toch maar eens kijken in de showroom. 

 

Oeps en dat zegt een in hart en nieren Venga rijder :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de nieuwe Sportage gisteren mogen zien in de GT Line maar het is écht veel dikker dan op de foto's!

En idd timo0103: het is hem toch wel, bij KIA werd verteld dat de toenmalige foto's niet klopte...  :no:

hahhahaah daar ben je dan mooi ingestonken  :-)  :-)  :-)  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsjaa, de Sportage 3 was meteen een 'wow gevoel'. Deze is echter een 'laat et aub een of andere Koreaanse versie zijn'.
Want dat is waar het op lijkt naar mijn mening, terug in de tijd. Hij ziet er misschien dikker of wat dan ook uit. Wil niet zeggen dat het klopt en past allemaal, de voorkant is storend, druk en match voor geen meter(op de foto's iig)
Had hoop dat als je misschien instapt dat de binnenkant een futuristische look zou hebben zoals in alle nieuwe concept modellen van kia, als je die ziet denk je 'gaaf, zal toch wel snel wat van in de nieuwe modellen te zien zijn'. Helaas vind ik dit interieur erg lijken op onze 12 jaar oude Mercedes, met de draai en druk knoppen allemaal. is niet strak of niks, gewoon saai afgewerkt.
Misschien geeft het een luxe/degelijk gevoel als je erin zit, dat moet ik in het echt zien dan. Maar spannend/sportief en modern is het zeker niet..

Is deze getekend door dezelfde Peter van de Sportage 3? kan ik niet geloven.

Voorkant lijkt kwa vorm op de kx3 voor china:
http://www.autoweek.nl/nieuws/31304/kia-kx3-in-productietrim

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan mij volledig aansluiten aan de mening van Rick,vindt de nieuwe Sportage maar niks,zeker geen wauwgevoel als toen ik mijn Sp3 vanonder het doek zag komen.

Ik krijg nog regelmatig de opmerking dat mijn Sp3 een prachtwagen is die zowel klasse als sportiviteit uitstraalt.

Dit is bij de nieuwe sp ver te zoeken(mijn mening natuurlijk)-belachelijk voorfront die weg heeft van de al even mooie :-( Nissan Juke...

-oersaai interrieur

Het enige wat er mij een beetje aan kan bekoren is het achterfront met de led achterlichten die dan weer weg heeft van BMW

Ik vondt de remake van de van de vorige Sp3 ook al veel minder als de vorige,de haaievin is mooi,het radiator rooster valt mee maar is niet zo mijn ding,de ledachterlichten vindt ik al helemaal op niets trekken,een rode zee van licht dat wel maar niets qua stijl.

Deze van de nieuwe sp zijn dan wel veel mooier .

Natuurlijk heeft iedereen zijn mening hierover en smaken verschillen,maar persoonlijk vindt ik dan de nieuwe Tucson van Hyundai veel geslaagder.

Neen,voor mij zal het zeker geen nieuwe Sportage worden

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...