Ga naar inhoud

Nieuwe sportage.


Ysie

Aanbevolen Berichten

  • 3 weken later...

Het silhouet is hetzelfde gebleven..... maar daar is dan alles wel mee gezegd,

de afwerking van het silhouet verdiend in mijn ogen geen schoonheidsprijs. :no:

 

Zag de beelden van Autoweek en kon alleen maar denken.... ik heb toch

de mooiere :-)

 

De deuken in zijkant zijn het niet, de grill is het niet en ook van de koplampen

raak ik niet onder de indruk, de achterkant is de achterkant, meer niet.

 

Denk dat de Tucson beter gaat scoren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Persoonlijk vind ik ....maar dat is dus altijd bij iedereen anders ....de achterzijde veel mooier ..maar voorzijde vlugtjes afgemaakt ...met die koplampen half in de motorkap is het mooie smoelwerkje voor mij weg ..maar misschien effies wennen

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 1.6 turbo gaat naar de 33k heb ik mij laten vertellen,  dat gaat um nie worden.

Plusminus 7k (uitgaande dat de prijs ongeveer 26k zal zijn voor de standaard SP4) meer voor die paar meer pkt-jes. Nee, Kia. (circa 135 pk GDI of 177pk T-GDI)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben nog niet zo heel lang bekend met de Sportage, tot ik begin dit jaar een auto voor mijn vrouw, maar ook een beetje voor mijzelf, kocht. Na veel wikken en wegen vielen we als een blok voor de looks, het karakter en de aparte vormgeving van de fraaie Sportage.

 

Ik vind alles waar we op vielen - bij het nieuwe model - eigenlijk in ene keer weg is. De achterkant is zwaar BMW en de voorkant is gelijk aan alle andere Kia's en dat is met alle respect niet perse een voordeel in mijn ogen. Alles wat de Sportage bijzonder maakte ten opzichte van de concurrentie is nu meer van hetzelfde. Maar dat vind ik overigens ook van de Nissan Qashqai en zelfs bij de nieuwste facelift van mijn eigen Volvo S60. Het lijkt wel steeds meer eenheidsworst. Dat deed deze Sportage nu juist zo goed. 

 

Toch moet ik hem wel een in het echt hebben gezien. Dat is toch anders. Maar mijn eerste indruk is niet best, eerlijk gezegd... En dat is natuurlijk zwaar persoonlijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...