Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Sta op het punt om LED strips te bestellen voor mijn Rio.

De installatie zou makkelijk moeten zijn, heb iets gelezen over de zekering van de instapverlichting die ik af kan tappen, nu heb ik het schema bekeken van de zekeringen maar kan niets vinden wat maken heeft met instapverlichting.

Iemand een idee?

• 3 weken later...
Geplaatst

Interessant, ik lees even mee :) of heb je al wat gedaan? 

In de Golf 7 zit bijv. prachtige interieurverlichting..

• Like 1
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

dit wil ik ook maken voor mijn picanto maar heb geen idee hoe het moet dus ik houd het ook even in de gaten :)

• Like 1
Geplaatst

Ga zo maar eens een beetje aanfrengelen.. eens kijken of ik zoals hierboven genoemd, in de zekeringkast wat kan vinden. Zal de Action led's er eens bij halen kijken wat en waar op geageerd. En anders misschien de binnenverlichting loshalen en kijken waar dat op uitkomt, daar moet die tenslotte ook mee samenwerken. Ff proberen..

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi,

Sta op het punt om LED strips te bestellen voor mijn Rio.

De installatie zou makkelijk moeten zijn, heb iets gelezen over de zekering van de instapverlichting die ik af kan tappen, nu heb ik het schema bekeken van de zekeringen maar kan niets vinden wat maken heeft met instapverlichting.

Iemand een idee?

De rio heeft geen instapverlichting dus die zekering ga je ook niet vinden

ik zelf maak te aansluiting altijd tussen de binnen verlichting tussen de bedrading die achter de linker A stijl bekleding zit dan werkt het mooi mee met alle binnen verlichting

• Like 2
Geplaatst

Ja de A stijl bekleding is niet zo lastig weg te halen vergeet alleen niet eerst het deur rubber even weg te halen daar zit hij ook mee vast

Het lastigste is het om de beveiliging tegen het wegslaan van de airbag los te krijgen die zit goed vast

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

De rio heeft geen instapverlichting dus die zekering ga je ook niet vinden

ik zelf maak te aansluiting altijd tussen de binnen verlichting tussen de bedrading die achter de linker A stijl bekleding zit dan werkt het mooi mee met alle binnen verlichting

Wil dit dan zeggen dat de voetverlichting mee uit gaat met de binnenverlichting?

Of kan je die ook laten branden tijdens het rijden?

Geplaatst

Dan gaat deze uit met de binnen verlichting

Als je wilt dat ze onder het rijden aan zijn zul je ze op een geschakelde stroom moeten aansluiten

Of op een verlichting draad zo dat ze mee aan en uitgaan met de verlichting

Dit is allemaal gewoon mogelijk en niet zo heel erg spannend

Geplaatst

Rood, groen, blauw en zwart... Weet je toevallig welke de juiste zijn ? Beugeltje voor de airbag gedaan met een punt tang die moet je kwart slag draaien.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...