KIO RIA Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 Hoi, Sta op het punt om LED strips te bestellen voor mijn Rio. De installatie zou makkelijk moeten zijn, heb iets gelezen over de zekering van de instapverlichting die ik af kan tappen, nu heb ik het schema bekeken van de zekeringen maar kan niets vinden wat maken heeft met instapverlichting. Iemand een idee? Quote
SRB010 Geplaatst 5 September, 2015 Geplaatst 5 September, 2015 Interessant, ik lees even mee of heb je al wat gedaan? In de Golf 7 zit bijv. prachtige interieurverlichting.. 1 Quote
Marconus Geplaatst 15 November, 2015 Geplaatst 15 November, 2015 Ben ook erg benieuwd! Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk Quote
Baggio Geplaatst 28 November, 2015 Geplaatst 28 November, 2015 Foto? Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk 1 Quote
bazzboy Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 dit wil ik ook maken voor mijn picanto maar heb geen idee hoe het moet dus ik houd het ook even in de gaten 1 Quote
Marconus Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 Ga zo maar eens een beetje aanfrengelen.. eens kijken of ik zoals hierboven genoemd, in de zekeringkast wat kan vinden. Zal de Action led's er eens bij halen kijken wat en waar op geageerd. En anders misschien de binnenverlichting loshalen en kijken waar dat op uitkomt, daar moet die tenslotte ook mee samenwerken. Ff proberen.. Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 December, 2015 Geplaatst 4 December, 2015 Hoi, Sta op het punt om LED strips te bestellen voor mijn Rio. De installatie zou makkelijk moeten zijn, heb iets gelezen over de zekering van de instapverlichting die ik af kan tappen, nu heb ik het schema bekeken van de zekeringen maar kan niets vinden wat maken heeft met instapverlichting. Iemand een idee? De rio heeft geen instapverlichting dus die zekering ga je ook niet vinden ik zelf maak te aansluiting altijd tussen de binnen verlichting tussen de bedrading die achter de linker A stijl bekleding zit dan werkt het mooi mee met alle binnen verlichting 2 Quote
Marconus Geplaatst 5 December, 2015 Geplaatst 5 December, 2015 Kijk dat zijn berichten, bedankt! Is de a-stijl bekleding makkelijk te demonteren? Vanmiddag dan maar wat draadjes aan elkaar knuppen... Quote
xtra40 Geplaatst 5 December, 2015 Geplaatst 5 December, 2015 Ja de A stijl bekleding is niet zo lastig weg te halen vergeet alleen niet eerst het deur rubber even weg te halen daar zit hij ook mee vast Het lastigste is het om de beveiliging tegen het wegslaan van de airbag los te krijgen die zit goed vast Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk 1 Quote
picaman Geplaatst 16 December, 2015 Geplaatst 16 December, 2015 De rio heeft geen instapverlichting dus die zekering ga je ook niet vinden ik zelf maak te aansluiting altijd tussen de binnen verlichting tussen de bedrading die achter de linker A stijl bekleding zit dan werkt het mooi mee met alle binnen verlichting Wil dit dan zeggen dat de voetverlichting mee uit gaat met de binnenverlichting? Of kan je die ook laten branden tijdens het rijden? Quote
xtra40 Geplaatst 16 December, 2015 Geplaatst 16 December, 2015 Dan gaat deze uit met de binnen verlichting Als je wilt dat ze onder het rijden aan zijn zul je ze op een geschakelde stroom moeten aansluiten Of op een verlichting draad zo dat ze mee aan en uitgaan met de verlichting Dit is allemaal gewoon mogelijk en niet zo heel erg spannend Quote
Marconus Geplaatst 17 December, 2015 Geplaatst 17 December, 2015 Rood, groen, blauw en zwart... Weet je toevallig welke de juiste zijn ? Beugeltje voor de airbag gedaan met een punt tang die moet je kwart slag draaien. Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 17 December, 2015 Geplaatst 17 December, 2015 kleur dur ik niet te zeggen is al weer zo lang geleden maar dit kan je simpel even na meten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.