Thoden Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Sinds 2 weken in het bezit van een Kia Sportage uit 2012. Onlangs is me opgevallen dat een gedeelte van de bedieningsknoppen van de bestuurders portier niet verlicht is. Dit zijn o.a. bediening van de spiegels, inklappen van de spiegels en deur ontgrendeling. Volgens de Kia dealer zijn deze knoppen niet voorzien van verlichting. Dit klonk een beetje vreemd in de oren. Kan iemand mij vertellen of dit zo is ? Dat zou toch een vreemde bezuiniging zijn, naar mijn mening. Gr. Cees Quote
Murcielaygo Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Ik denk dat ze gelijk hebben: bij mijn Picanto is dit ook niet zo, enkel de raambediening en de helft van de vergrendelingsknop heeft verlichting. Quote
wimme Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Is geen defect, op mijn KIA sportage van 2011branden is er ook geen verlichting onder die bedieningsschakelaars. Hopelijk zal dat wel aanwezig zijn op de nieuwe versie van 2016. Quote
Murcielaygo Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Je moet je ook afvragen hoe belangrijk het is dat de spiegelverstelling verlicht is... Bij de meeste auto's gebruik je die niet echt vaak. Ik meen me te herinneren dat bij bijv. de Fiat Multiplá de spiegelbediening in het plafond zat, boven de binnenspiegel... Quote
Thoden Posted September 13, 2015 Author Posted September 13, 2015 Jammer. Het had handig geweest wanneer bv. het knopje om de spiegel in te klappen verlicht zou zijn. Maar het is wat het is. In ieder geval bedankt voor de antwoorden. Quote
Guest Stief Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 vind alles verlicht ook mooier. Maar ach je bent er zo aan gewend Quote
Fire69 Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Grappig, die verlichting is er bij mij ook niet, maar ik dacht dat ik dat gesloopt had bij het inbouwen van mijn spiegel-module. Nooit ervoor gemerkt dat het toen ook al niet brandde. En ik durfde er niet mee naar de garage uit schrik dat ik mijn garantie ging kwijt zijn Quote
Wimis on Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Wellicht een klusje voor de Pimpmasters ? Quote
Wimis on Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Vanavond even gecheckt: Alle knopjes van de 4 ramen en die van de deurvergrendeling zijn verlicht bij mijn SP3. Quote
Recommended Posts