Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo ik rij met een pro ceed diesel world cup , 2014 

weet iemand of daar een alarm op zit en hoe die werkt en waarvoor dat led lampje op het dachbord dient ???

Geplaatst

Ja hoor, als je je alarm wilt testen moet je eens je deur met de sleutel sluiten en daarna aan de deurklink trekken. 

Dan zal je het alarm horen afgaan.

Dat ledje betekend dat je alarm is ingeschakeld.

Geplaatst

Of je gaat in de auto zitten doet hem op slot met de afstandsbediening. En maakt de deur van binnen gewoon open. geen gehannes met de sleutel ;)

Geplaatst

Ik heb inderdaad ook zo'n lampje (alarm). 

Alleen heb het getest met de opties die jullie aangeven maar vermoedelijk is het dus een "net-alarm?"

Geplaatst

Of je gaat in de auto zitten doet hem op slot met de afstandsbediening

Dan moet je geen start-stop-knop hebben: ik kan de remote niet gebruiken IN de auto...

@joeyvb; je moet de auto op slot zetten en dan enkele minuten wachten, on het systeem tijd te geven in te regelen.

Geplaatst

Dan moet je geen start-stop-knop hebben: ik kan de remote niet gebruiken IN de auto...

@joeyvb; je moet de auto op slot zetten en dan enkele minuten wachten, on het systeem tijd te geven in te regelen.

Oh oke. Dan zal het dat inderdaad zijn. Bedankt voor (alweer) je antwoord!  :-)

Geplaatst

ja kia ??? hoe bedenken ze het, heb het getest maar alles wat hier boven vermeld word is juist ,,, maar stel je afstands bediening is kapot voor een of andere reden je hebt een sleutel van je eigen auto 

maar maar je kan je deur niet openen of het alarm gaat af ,,, toch niet normaal hoe rij je dan weg ,,heb ook getest als het alarm of gaat je stapt vlug in de auto steekt sleutel in contact ,,, nee hoor de auto blijft in alarm 

heb nog een vraagje ,,,, als je 1 deur of koffer niet dicht doet of niet goed dicht doet dan sluit de auto ook niet en gaat die ook niet in alarm ,,,, maar de spiegels gaan wel dicht het alarm van kia is niet verbeterd bij mijn vorige sportage gingen al die andere deuren wel dicht en sluiten,, en als je achteraf dan die ene open deur dicht deed dan sluite de auto zichzelf nog dus 

kia je bent aan het achteruit gaan in plaats van vooruit ?????,

Geplaatst

hallo ja vandaag naar de dealer geweest en uitleg gevraagd over het alarm en het geval zoals de deur openen met de sleutel waarbij het alarm afgaat ,,, we hebben het getest en als je de deur met de sleutel opendoet

als die gesloten is met de afstandsbediening gaat het alarm af maar als je de wagen start gaat het alarm uit na ongeveer 5 sec dan herkent de auto de sleutel en deactiveert hij het alarm ,,, zo zit het in elkaar

dus raar maar opgelost    

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...