Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik wil met de orginele radio het volgende doen.

4 nieuwe boxen plaatsen deze aansturen met een versterker.

verder een subwoofer achter in plaatsen dit alles aan gestuurd door de orginele radio.

kan dit of is het onmogelijk ha of blijft de muziek bagger.

Bedankt alvast voor de reactie

Eddomania

Geplaatst

Hoi,

Ik wil met de orginele radio het volgende doen.

4 nieuwe boxen plaatsen deze aansturen met een versterker.

verder een subwoofer achter in plaatsen dit alles aan gestuurd door de orginele radio.

kan dit of is het onmogelijk ha of blijft de muziek bagger.

Bedankt alvast voor de reactie

Eddomania

Originele radio geeft geen verkeerd geluid. Alleen de speakers zijn bagger.

Ik heb alleen de speakers in het voorportier vervangen en een underseat subwoofer geplaatst en dat klinkt al stukken beter.

Versterker kan maar let erop dat je originele radio een vervormd signaal naar je achterspeakers stuurt. Dus daar helpen nieuwe speakers niet veel bij.

Misschien is het een optie om je versterker aan te sluiten (aftakken) van het signaal naar de voorspeakers en die dmv een 4 kanaals versterker naar de speakers te verdelen. Dan heb je op alle 4 de uitgangen hetzelfde prima signaal zonder vervorming. Alleen je Fader zal dan niet werken.

Wel even letten of je radio/versterker dat qua Ohms aankan.

Geplaatst

Bedankt voor je info toppie zit er een aansluiting voor je subwoofer op de radio?

Nee helaas. Ik heb de subwoofer aangesloten via een Hi-Lo filter welke ik van de uitgang van de voorspeakers heb afgetakt. Die filter heeft wel een tulpaansluiting voor de sub.

Als je een versterker gebruikt zou ik eentje pakken die een sub-uitgang heeft.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...