Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Bij mijn achterlichten laat de toplaag los.

Het gebeurt aan beide zijden (zowel links als rechts).

Ik weet niet of dat dit kwaad kan?

Zijn er meer berijders waarbij dit gebeurt is?

Zou dit eventueel onder de garantie vallen?

Wij hebben overigens nooit bijtende shampoos of iets dergelijks gebruikt dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Groet Michel

Posted

heb je het over de achterlichten of de reflectoren onderin?

Daar heb ik zelf ook last van, is volgens mij ookal een topic over.

Ook op de Duitse forum lees je het vaak en tot nu toe steeds garantiewerk. Gewoon melden bij je dealer dus.

Posted

Toevallig zag ik dit gisteren ook bij rechter achterlicht. Linker achterlicht is al vervangen om deze reden onder garantie.

Posted

Thanks voor de foto's Michel,

zal bij de eerst volgende ANAC eens kijken naar de reflectoren en richtingaanwijzers !

Posted

Bedankt voor de foto's. Zal ook eens gaan kijken. Vreemd dat die laag loslaat.

Wel nee, is al eens voorbij gekomen hier :)

Ja, dit hoort niet .

Posted

Bij mij zijn beide richtingaanwijzers vervangen onder garantie om dezelfde reden.

Posted

Fijn om te horen/lezen. Ik ga zodra ik tijd heb langs de dealer dus dan zal het wel goedkomen. Zo niet dan laat ik hem dit even meelezen... :-)  :wink:

Posted

Nou normaal vind ik het niet. Is gewoon een ontwerpfout. Gelukkig wordt t onder garantie vervangen.

Posted

Er is al aardig wat onder garantie vervangen bij mijn Sportage. Achterlicht, roestende ruiterwissers, gescheurd leer stoel. Kia gebruikt niet bepaald top kwaliteit materialen.

Posted

Ben ik het niet helemaal mee eens.......ze staan achter hun product anders zullen ze het niet klakkeloos vervangen en geven ze geen 7 jr garantie

Posted

Er is al aardig wat onder garantie vervangen bij mijn Sportage. Achterlicht, roestende ruiterwissers, gescheurd leer stoel. Kia gebruikt niet bepaald top kwaliteit materialen.

ben bang dat jij een typisch 'maandagochtend' versie hebt.

Behalve de bladere de achterlichten ken ik gelukkig geen proemen.

Posted

Benieuwd of dit enkel een Sportage probleem is, of ook bij de andere modellen voorkomt.

Bij mijn Picanto 2011 niet gehad, 4 jaar mee gereden.

Nu omgewisseld voor Rio 2015, toch in de gaten houden.

Kunnen jullie er een bepaalde leeftijd opplakken, of komt het eerder en later voor?

Posted

Mijn Sportage is van januari 2011. Het leer van de stoel was na 2 jaar kapot, achterlicht links en ruitewissers na 3 jaar vervangen. En nu moet het rechter achterlicht vervangen worden. Dat laat ik bij volgende servicebeurt in februari 2016 doen. Alles werd zonder discussie vervangen omdat het voor de dealer bekende problemen waren.

Posted

Vanmiddag bij de dealer geweest. Ze gaan het voorleggen bij Kia Nederland maar beloven niets.

Moeten een kopie van de onderhoudsgeschiedenis hebben om mee te sturen.

Blijkbaar moet je die reflectoren goed onderhouden?!?!

Nu maar afwachten op bericht..

Guest Timo0103
Posted

Vanmiddag bij de dealer geweest. Ze gaan het voorleggen bij Kia Nederland maar beloven niets.

Moeten een kopie van de onderhoudsgeschiedenis hebben om mee te sturen.

Blijkbaar moet je die reflectoren goed onderhouden?!?!

Nu maar afwachten op bericht..

Weer typische dealer lulkoek, lekker interessant doen terwijl dit gewoon bij hun in het service bulletin staat.

Bekende problemen is altijd gewoon vervangen.

Wat heeft onderhoud hier in godsnaam mee te maken.

Hadden ze beter kunnen vragen of je de auto met JIF wast.

Posted

Vorige week zijn de reflectoren vervangen door nieuwe.

Wat een wereld van verschil!

Helaas hadden ze één stekker van de achteruitrijsensoren niet ver genoeg aangedrukt waardoor die continu ging piepen bij het achteruit rijden.

Vanochtend dus weer een ritje naar de dealer maar nu werkt alles weer naar behoren!

• 9 months later...
Posted

Jaaaa,bij mij is het ook zo ver,bij het wassen van onze Sp3 heb ik ook opgemerkt dat de toplaag van de rechter achter reflector aan het vervellen Is,

Deze week naar de dealer,benieuwt wat die zal zeggen...btw,onze sp3 is deze maand juist 4 jaar worden...

Posted

Vandaag bij onze Kia dealer in Zottegem langsgeweest en probleem aangekaart...geen probleem zei ze,wordt zonder boe of bah vervangen onder garantie,ik krijg er zelfs nog een kopje koffie en een gezellige babbel bij als die vervangen wordt,deze week nog...

Prima dealer zou ik zeggen...