Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey,weet iemand hoe je de passagierszetel moet verwijderen bij de Sp3

Hoe zit het met de electrische aansluitingen vb airbag ,gordel contact,enz...

Waar moet er rekening mee gehouden worden.....

Geplaatst

Hey,weet iemand hoe je de passagierszetel moet verwijderen bij de Sp3

Hoe zit het met de electrische aansluitingen vb airbag ,gordel contact,enz...

Waar moet er rekening mee gehouden worden.....

Grappig:

Ik vraag of iemand weet hoe je een achterbank verwijdert; jij vraagt hoe de passagiersstoel verwijderd kan worden? Rest nog de vraag hoe de bestuurdersstoel verwijderd moet worden......... (grappig bedoeld hoor).

Want je zult vast een reden hebben om soms die stoel eruit te moeten halen.

• Like 1
Geplaatst

Grappig:

Ik vraag of iemand weet hoe je een achterbank verwijdert; jij vraagt hoe de passagiersstoel verwijderd kan worden? Rest nog de vraag hoe de bestuurdersstoel verwijderd moet worden......... (grappig bedoeld hoor).

Want je zult vast een reden hebben om soms die stoel eruit te moeten halen.

Hoezo,Arnold swarzenegger neemt in één van zijn films ook zijn voorste zetel uit zijn wagen om vanop de achterbank de wagen te besturen,grappig

Neen ,de passagierszetel moet eruit want heb een probleem met een zoutoplossing die uitgelopen is in de wagen waardoor ik nu gezien heb dat de zijkant waarmee de zetel bevestigd is ,sterk verroest is.

Kan er zo niet aan want is de kant van de middenconsole.

Dus wil ik hem behandelen moet die eruit...

Geplaatst

Hoezo,Arnold swarzenegger neemt in één van zijn films ook zijn voorste zetel uit zijn wagen om vanop de achterbank de wagen te besturen,grappig

Neen ,de passagierszetel moet eruit want heb een probleem met een zoutoplossing die uitgelopen is in de wagen waardoor ik nu gezien heb dat de zijkant waarmee de zetel bevestigd is ,sterk verroest is.

Kan er zo niet aan want is de kant van de middenconsole.

Dus wil ik hem behandelen moet die eruit...

Ai ... Da's minder leuk.

Succes dan.

Geplaatst

Stoel zit met 4 bouten vast. de voorste 2 zie je gewoon zitten. de achterste 2 zitten onder afdekkapjes. Deze kapjes kunnen overigens erg strak vast zitten. Maar met een platte schroevendraaier moet het wel lukken. Weet even niet meer hoe het met de stekkers eronder zat. Maar als je de bouten los hebt kun je de stoel goed achterover kantelen om het goed te bekijken. Overigens zou ik uit voorzorg wel je accu ontkoppelen voordat je stekkers los haalt.

Succes met de operatie ;)

Geplaatst

Stoel zit met 4 bouten vast. de voorste 2 zie je gewoon zitten. de achterste 2 zitten onder afdekkapjes. Deze kapjes kunnen overigens erg strak vast zitten. Maar met een platte schroevendraaier moet het wel lukken. Weet even niet meer hoe het met de stekkers eronder zat. Maar als je de bouten los hebt kun je de stoel goed achterover kantelen om het goed te bekijken. Overigens zou ik uit voorzorg wel je accu ontkoppelen voordat je stekkers los haalt.

Succes met de operatie ;)

Dank u Stief voor je reactie,op zich lijkt het niet te moeilijk,maar om makkelijk te werken zou de stoel er helemaal uit moeten om het scharnierpunt,eveneens waar de gordelstekker op zit,goed proper te maken,af te schuren en nadien te spuiten in het zwart.

Dan zullen de stekkers moeten verwijderd worden,ook geen probleem,maar gaat dat geen probleem gevenmet de electronica,boordcomputer of dergelijke foutmeldingen,errors of alarmen...

Stel u voor dat de airbag afgaat ....

Als je de accu ontkoppeld,ben je dan niet al je gegevens kwijt in de lg nav.?of andere problemen?

Geplaatst

accu ontkoppelen is geen probleem. je dagteller enz. worden idd wel gereset maar je navi als het goed is niet. Ik weet overigens niet of het wel perse nodig is. Maar van VAG auto's weet ik dat ze een storingsmelding geven als je een airbag stekker of schakelaar voor de airbag los haalt als er nog spanning op staat. Overigens zijn deze storingsmeldingen wel achteraf te resetten met de juiste tools. Vandaar mijn advies de accu te ontkoppelen.

• 8 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...