Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo

Mijn naam is Leon en ik woon in West Vlaanderen, Belgi

Edited by Leon
nieuwe foto's
Posted

Leon,

Welkom op dit gezellig forum. Zo te lezen woon je wat langer in Belgi

Posted

Hallo Leon,

welkom hier op het forum, veel lees en postplezier.

Omtrent je ride: veel veilige en plezierige km's toegewenst.

Wel leuk om te lezen dat er weer een Belgische Kia rijder bij de club is aangesloten.

We kunnen bijna de naam veranderen van Kia Club Nederland in Kia Kia Club Benelux:grin::-D:grin::-D

Philip

Posted
Hallo Leon,

We kunnen bijna de naam veranderen van Kia Club Nederland in Kia Kia Club Benelux:grin::-D:grin::-D

Philip

Mee eens, maar dan moeten er wel ook nog Kia rijders uit Luxemburg lid gaan worden... ;) Die hebben we volgens mij namelijk nog niet.

@ Leon: Welkom hier op het forum en h

• 1 month later...
Posted

En eindelijk wat fotootjes toegevoegd in de openingspost! :-)

Er komt over een tijdje nog wel 17 inch lichtmetaal onder, maar m'n vrouw vind dat ik eerst de standaard banden moet oproken euh rijden ;)

Posted

Welkom op het forum. Mooie auto trouwens, daarmee heb je die banden toch zo afgereden.

Posted
Welkom op het forum. Mooie auto trouwens, daarmee heb je die banden toch zo afgereden.

Ik wel ;), maar jammer genoeg rijdt m'n vrouw meestal met onze nieuwe aanwinst :-(

Posted

Tip; leg uit dat je de originele velgen met banden beter voor de winter houdt en lichtmetaal met een echte zomerband voor de zomer. Dit is veel veiliger :-D

Posted
Tip; leg uit dat je de originele velgen met banden beter voor de winter houdt en lichtmetaal met een echte zomerband voor de zomer. Dit is veel veiliger :-D

Haha, die's goed!! En nog niet eens gelogen..

Daar kun je dan nog aan toevoegen dat wisselen tussen zomer en winterbandjes veiliger rijd (Grip onder diverse weersomstandigheden) en dat het een kostenbesparende investering is??

@ Leon: Maak je een dagboekje aan onder 'Dagboek van de Kia rijder'? Daar kun je alle ins en outs en al het pimpwerk uitleggen en met foto's weergeven..

Groeten,

Peter

Posted (edited)

Originele banden zijn ook echte zomerbanden, dus ik denk niet dat ze daar intrapt :lol:, want dan moeten we ook nog winterbanden aanschaffen, wordt het dubbel duur. Oftewel moet ik 16 inch lichtmetaal kopen en daar deze banden omleggen, maar eerlijk gezegd heb ik liever een maatje groter als ik dan toch nieuwe velgen aanschaf :cool:

@el-rio-grande: ik denk dat een apart topic voor het pimp werk overbodig zal zijn, buiten andere velgen (en zelfs dat gaat nog wel een tijdje duren) zal er helaas niet veel aan gebeuren

Edited by Leon
  • 1 year later...
Posted

Zie nu dat ik m'n voorsteltopic niet meer geupdate heb sinds mei vorig jaar en dat terwijl ik al sinds juli vorig jaar lichtmetaal eronder heb zitten. Het zijn toch 16 inch velgen geworden zodat ik de originele Michelins daar op kon zetten.

Op de stalen velgen zitten nu winterbanden, ook geen spijt van gehad afgelopen winter. :lol:

Vandaag de Cee'd eens lekker gewassen met dit mooie weer, dus goede gelegenheid om nog eens een fotootje te nemen:

1275497436-810.jpg

1275497479-890.jpg

Posted

Dat ziet er erg strak uit! Maar volgende keer mag je ons niet zolang laten wachten hoor.....:wink:

Posted (edited)
Dat ziet er erg strak uit! Maar volgende keer mag je ons niet zolang laten wachten hoor.....:wink:

Sorry :oops:, zal het de volgende keer sneller proberen doen :wink:

Oh ja, en moest het iemand interesseren: de velgen zijn type Enzo H en de mooie KIA naafkapstickers heb ik via Marktplaats gevonden.

Volgende (kleine) update zijn trouwens shades. Heb ze hier al, maar moet ze er nog in friemelen.

Edited by Leon
Posted

Ben heel benieuwd! Wat zijn shades?

Posted

Dat heb ik inderdaad eerder gezien op het forum, en ik ben er wel van gecharmeerd, heel mooi. Hopelijk komen ze er ook voor de Venga.